Blog

Še nedolgo nazaj sta marketing in upravljanje s človeškimi viri veljala za dve ločeni entiteti, včasih celo na nasprotnih bregovih. Ta vznemirljivi svet digitalizacije pa je pripeljal en kup novosti in ena bolj aktualnih (a površno raziskanih) je prav povezava marketinških in kadrovskih aktivnosti, ki si še nikoli niso bile tako blizu.


“Ne, danes ne morem prej iz službe. Ja, res ne. Imamo sestanek. Ne vem. Baje neki novi direktor pride pozdravit. Si lahko misliš, da je mogoče kakšno leto starejši od mojega Davida? Ja, vem. Noro. Zdaj nam bo že nek mulec solil pamet.”
Snamem prevezo z oči in se ozrem okoli sebe.
Razočarano zavzdihnem, nato pa se nasmehnem.
Mama ima vedno prav.


Usedem se za mizo in odložim skodelico kave. Med pretegovanjem zaspane hrbtenice malce zazeham, nato pa se lotim dela. Ura je 5:20 in jaz imam v glavi že na stotine podatkov, ki jih skušam umestiti v mrežo obveznosti tekočega dne. Med pripravljanjem zajtrka izpopolnjujem svoj Google koledar, vklopim likalnik in na hitro preletim e-pošto.
Kmalu mi zazvoni telefon.

“Alma, živjo, a sem te zbudil? Oprosti, ampak a bi lahko vskočila za par ur?”
Si predstavljate, da bi imeli v kadrovski službi možnost, da bi zaposleni lahko tako kot npr. pri okulistu opravil pregled, na katerem bi ugotovili razvitost različnih kompetenc in potenciale, ki jih izraža. Danes žal to še ni mogoče. Morda nekoč s pomočjo umetne inteligence in drugih tehnologij celo bo, vendar se moramo pri razvoju kadrov trenutno še vedno zanašati na lastno presojo in metode, ki jih imamo na voljo.
Copyright © Competo, d.o.o. Vse pravice pridržane.