Ne moremo dobiti dobrih kadrov. Nam lahko pomagate?

Zgornji stavek z nami delodajalci podelijo vsako leto vsaj nekajkrat. Mnogi od njih prejmejo le malo »kvalitetnih« prijav na posamezno razpisano delovno mesto. Včasih sicer dobijo nekoliko več prijav, a žal ne tistih, ki bi bile dovolj skladne z njihovimi potrebami. Z nekaterimi kandidati opravijo tudi razgovore ali več njih, na koncu pa ugotovijo, da žal nihče ni dovolj ustrezen. V tej fazi se običajno odločijo za poskus sodelovanja z zunanjo kadrovsko agencijo. A tudi ta korak ne prinese vedno želenih rezultatov. Nekajkrat na leto se na nas obrnejo delodajalci s takimi in podobnimi izzivi. Ponosni smo, da marsikaterega od njih tudi uspešno rešimo.

»Če kdo zna zapolniti najtežje pozicije, je to Competo.«

 Prevzeti projekt, ki traja že dolgo časa in kjer je bilo že marsikaj narejenega – trg delno prečesan – ni najbolj enostaven izziv. V Competu smo jih pripravljeni sprejeti, a ne za »vsako ceno” in ne pod vsakimi pogoji. Za nas je eden izmed temeljev učinkovitega sodelovanja zaveza k partnerskemu sodelovanju. Pomembno nam je, da je v ospredju zaupanje, iskrenost, visoka stopnja transparentnosti, deljenje rednih povratnih informacij, razumevanje dejstev in povratnih informacij, pripravljenost na sprotno usklajevanje in prilagajanje in fleksibilnost.

V kolikor po daljšem poglobljenem uvodnem pogovoru z delodajalcem prepoznamo skupne sinergije, se lotimo iskanja. Pomembno nam je, da naročnik že v prvi fazi z nami podeli vse potrebne informacije, pa tudi aktivnosti, ki so bile že izvedene do tega trenutka. Zanima nas tudi, zakaj se kandidati v ožjem naboru niso odločili za ponudbo oz. kaj so pogrešali pri posameznikih v ožjem izboru itd.

Šteje tako kakovost posredovanih informacij kot tudi način in ton personalizirane komunikacije.

 Veliko pozornosti namenjamo razumevanju potreb in pričakovanj tako delodajalca kot tudi kandidatov. S celovitim pristopom in visoko stopnjo empatije se osredotočamo na iskanje kandidatov iz različnih virov. Pomembno nam je, da do posameznikov pristopamo čim bolj individualno in transparentno. Prav tako nam je pomembno, da jim že v prvi fazi lahko posredujemo kvalitetne informacije o kulturi in mikro-okolju delodajalca, odgovornostih, pogojih dela, ključnih izzivih dela v prvem letu in številnih drugih dejavnikih. 

Iskanje in privabljanje kadrov je posebna veščina. Razliko delata človečnost in empatija.

Zahteva posebna znanja, strategije in metode. Prav tako zahteva človečnost, empatijo, sposobnost učinkovitega poslušanja, razumevanje posameznika in iskanja kompromisov. Competovi svetovalci nismo »samo«  rekruterji in headhunterji. Smo predvsem svetovalci. V različnih izzivih iščemo nove poti in možne rešitve.

 V procesih iskanja in izbora smo z naročniki tesno prepleteni. Smo zahteven in radoveden sogovornik. Hkrati pa s svojimi dolgoletnimi izkušnjami, specializiranimi svetovalci za posamezna področja iskanja in dobrim poznavanjem razmer na trgu dela, prinašamo relevantne informacije in napotke.

Marsikdaj naročnik na podlagi naših posredovanih povratnih informacij:

  • sprejme odločitve, ki jih sicer ne bi znal ali razumel;
  • spremeni pogled na posamezne dejavnike;
  • spozna,  da očeh kandidatov danes ni privlačen delodajalec in
  • razume, da bo za privabljanje ključnih kadrov v bodoče potrebno najprej postati magnet za obstoječe ljudi.

 

V Competu verjamemo v moč kakovostnih odnosov. Le-ti tvorijo jedro našega delovanja v vsakem koraku iskanja in izbora.

Competo HR hekaton: ADIJO SILOSI – interno sodelovanje 4.0

hr hekaton sodelovanje

Virtualni Competo HR hekaton je online agilen način reševanja izzivov komunikacije, sodelovanja in zavzetosti. Podjetjem različnih branž, velikosti in kultur omogoča učinkovito in zabavno zbiranje idej za inovativne HR rešitve.

2 dni / 6 ur / 4 šprinti virtualnega hekanja HR izzivov

  •   KDAJ: 20. in 21. oktober 2020 (med 10.00 in 13.00)
  •   KJE: online – preko platforme Zoom
  •   KDO: strokovnjaki iz različnih podjetij in branž, Perry Timms in   Competo ekipa
  •   CILJ: Najti inovativne rešitve za izzive internega sodelovanja ter opolnomočiti zaposlene za iskanje in razvoj lastnih idej.

competo hr hekaton

Zakaj na Virtualni Competo HR hekaton?

Virtualni Competo HR hekaton ni samo “še en online dogodek” – je projekt, ki ustvarja dodano vrednost tako za podjetja in HR time kot posameznike:

PODJETJA

  • preseganje »to-se-pa-pri-nas-ne-da« miselnosti,
  • krepitev odprtosti za spremembe,
  • edinstveno doživetje za zaposlene in boljša zaposlitvena izkušnja,
  • motivacijski boost” za ambasadorje sprememb.

HR TIMI

  • ideje za rešitve aktualnih izzivov,
  • povezovanje sodelavcev iz različnih oddelkov, ki bodo ambasadorji novih HR projektov,
  • priložnost za testiranje agilnih metod dela,
  • orodje za motivacijo in nagrado agentom sprememb,
  • vpogled v kadrovske prakse podjetij iz drugih branž.

POSAMEZNIKI

  • ideje za izboljšanje svojega dela in dela svoje ekipe,
  • priložnost za piljenje svojih veščin timskega dela in javnega nastopanja,
  • izkustveno učenje agilnih pristopov,
  • zagon in energijo za spremembe,
  • mentorstvo vrhunskega Perryja Timmsa, strokovnjaka za agilne načine dela,
  • priložnost predstaviti in razviti svoje ideje,
  • povezovanje s kolegi iz drugih branž ter izmenjava izkušenj.

Kako poteka Virtualni Competo HR hekaton?

  1. kick-off sestanek, na katerem začrtamo časovnico hekanja,
  2. oblikovanje ekipe, ki se bo udeležila HR hekatona,
  3. definicija izziva, ki ga želimo rešiti,
  4. video spoznavanje načina hekanja s Perryjem Timmsom,
  5. povezovanje hekerjev preko spletne platforme, da svojo ekipo in izziv spoznajo že pred hekatonom,
  6. DAN D: 2×3 ure intenzivnega in fokusiranega reševanja HR izziva – 4 sprinti do akcijskega načrta,
  7. knjiga idej (dobijo jo vsi udeleženci), kjer so zbrane vse rešitve,
  8. FOW zajtrki, kjer tudi po hekatonu delimo izkušnje in zanimive prakse.

 

Ali se ideje s hekatona tudi zares uresničijo?

Udeležba na Competo HR hekatonu je le prvi korak proti drugačnemu in bolj vključujočemu načina kadrovskega dela. Za implementacijo je potrebna dodatna energija, ki pa jo hitro zberemo, če vemo, da imamo za seboj celotno FOW skupnost, ki je vedno pripravljena pomagati in podpreti pri uresničevanju idej s hekatona.

Katere ideje so se že uresničile (ali pa so na poti tja)?

  • Talent Cloud – projekt medpodjetniške izmenjave in učenja
  • „GASkupaj naprej“ – platforma za podporo integraciji različnih organizacijskih kultur
  • „Agile Idea Lab“ – koncept prehoda iz tradicionalnega projektnega dela v agilno delo
  • Interni hekaton – Generali,  Big Bang
  • “Working buddy” – za hitrejše uvajanje novo zaposlenih,
  • “Digital officer” – računalniško opismenjevanje
  • “Idea channel” – uvedba kvartalnega zbiranja novih kreativnih idej
  • “Center of excellence” – baza znanja za celotno skupino

Kaj o hekatonu pravijo udeleženci?

“Na hekatonu smo zopet dobili zanimive vpoglede in praktične rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega pa hekaton tudi nam kot udeležencem odpre nove perspektive, nas spravi v tok kreativnega razmišljanja o vsakdanjih
problemih. Največ, kar odnesemo, je gotovo “can do” miselnost. ” Zala Slana, razvoj kadrov, Generali

 

“Učinkovit  koncept za preverbo idej za spremembe na bolje. Fokusiran na ljudi, na odgovornosti, cilje in naloge. Za boljše počutje. Za višje dosežke.  Top management naročnikov izzivov, je konkretno podprl “pitchane” ideje, poslovne koncepte in modele.” Žiga Čebulj, Business Development Manager, Nervtech

 

»Z novimi lastniki in nadgradnjo HR funkcije, ki je postala del vodstvene ekipe, želimo jasno pokazati, da je naš fokus na ljudeh, na naših zaposlenih. Med drugim tudi z udeležbo raznolikih timov z različnih področij dela na HR dogodkih. Predvsem smo bili kot celoten tim navdušeni nad pestrostjo pogledov, idej, ki so jih timi predstavili, super vodstvom Perry-ja  in energijo, ki je bila so-ustvarjena na dogodku. Eno od idej smo uspeli aplicirati ne samo na nivo našega podjetja, pač pa na nivo celotne skupine. Zaključek: Preprosto navdihujoče.« Katarina Primožič Ramoveš, Vodja HR, NIL

 

“Competo HR hekaton je bil velika dodana vrednost za naše zaposlene, ki so sodelovali – deležni so bili drugačnega načina  dela pri iskanju rešitev za postavljene izzive, sodelovanja z zaposlenimi iz drugih podjetij, kar je posledično za njih nova izkušnja in dodana vrednost za njihov osebni razvoj. Povezovanje zaposlenih iz različnih podjetij z namenom iskanja rešitev skozi timsko delo se je pokazalo kot   odličen pristop pri pridobivanju kreativnih rešitev in idej, ki jih lahko   vpeljemo v našem podjetju, za naše zaposlene. Če bi kdo pomislil, da je v enem dnevu težko dobiti konkretne rešitve, predloge, lahko rečem, da naj sodelujejo v HR hekatonu in se prepričajo, da je izvedljivo.” Zorica Jerič, Vodja izobraževalnega centra, NLB

Gostitelj Competo HR hekatona: legendarni Perry Timms!

Perry je mednarodni strokovnjak, govorec in svetovalec na področju prihodnosti dela in transformacije kadrovske funkcije. Že drugo leto zapored je član globalne skupine najbolj vplivnih HR mislecev. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Perry je avtor nove knjige Transformational HR, ki temelji na njegovih 25-letnih izkušnjah delovanja v okoljih, ki so bila podvržena velikim tehnoloških spremembam. Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

 

Kako se lahko prijavim?

Na Competo HR hekaton se lahko prijavite kot

VELIKA SKUPINA (8 – 10 sodelavcev)

MAJHNA EKIPA (4 – 6 sodelavcev)

POSAMEZNIK.

Za prijavo nam pišite na tina.novak@competo.si ali nas pokličite na 041 605 866 (Tina).

Se vidimo!

 

FOW zajtrk: Employer branding – preteklost, prihodnost ali sedanjost?

Pred nami je že tretja sezona “Future of Work” zajtrkov – naš prvi FOW zajtrk v 2020 bo v petek, 24. januarja 2020, ob 8.30 na Livarski 12 v Ljubljani. Z Natašo Bazjak Cristini (Atlantic Grupa) in Aleksandro Kregar (Competo) bomo govorili o znamki delodajalca – Employer branding: preteklost, prihodnost ali sedanjost? 

Prijave zbiramo do zapolnitve mest na ana.gabrscek@competo.si.

Katere HR teme vas še posebej zanimajo?

Novembrski FOW zajtrk

Na novembrskem Future of Work zajtrku bomo s tremi gosti govorili o lateralnih karierah.

Tema: Lateralne kariere

Datum: 29. november 2019, 8.00 – 10.00, Livarska 12, Ljubljana

Sogovorniki:

  • Anja Križnik Tomažin, coachinja in trenerka, ki je bila včasih televizijska voditeljica
  • Pavel Demšar, ravnatelj OŠ Montessori, ki je bil kot generali direktor Domela eden prvih prejemnikov nagrade ZM Mladi manager
  • Mateja Panjan, front-end and innovation manager, ki se pred tem posvečala interni komunikaciji in drugim kadrovskim temam v Danfossu.

FOW zajtrki so namenjeni članom skupnosti “Future of Work”, ki združuje posameznike z afiniteto do ljudi in organizacije. Če se nam želite pridružiti, nam pišite na ana.gabrscek@competo.si.

 

 

Kateri so top karierni premiki v Sloveniji? Kaj se dogaja na področju iskanja talentov? Kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati? Kako graditi dobre odnose in razvijati kompetence? Kako ponotranjiti agilni način razmišljanja? Prijavite se na Competo e-novice in bodite v stiku z aktualnim HR dogajanjem.

14. Competo dogodek: Ali lahko podjetje uspešno živi brez šefov?

5. november 2019, Austria Trend Hotel, Ljubljana

Z zastarelimi hierarhičnimi poslovnimi modeli se danes težko spopadamo z izzivi moderne ekonomije. Zmagujejo hitra, agilna in inovativna podjetja, ki se na spremembe in potrebe na trgu odzivajo hitro.

Odnos podjetje zaposleni naj bi predstavljalo » win win « razmerje. Od zaposlenih pričakujemo, da so inovativni, kreativni, agilni… Ob tem pa jim ne omogočamo dovolj prostora, avtoritete in odgovornosti, da se tako tudi vedejo.

PROGRAM

  • 8.00 – 8.30: prihod
  • 8.30 10.00: predavanje Lisa Gill in Perry Timms

Ne samo da lahko organizacije preživijo brez tradicionalnih šefov, celo veliko bolj verjetno je, da bodo uspele, zaposleni pa bodo pri svojem delu uspešni. Ko se približujemo letu 2020, je pogoj za to, da ponovno premislimo in opredelimo vodenje in upravljanje, kako medsebojno sodelujemo ter poslovno uspemo.

Perry in Lisa bosta z nami delila nekatere najnovejše trende na področju manj hierarhičnih načinov dela in nas povabila, da skupaj preizkusimo decentralizirane in bolj sodelovalne načine skupnega odločanja, kar je ključno za participativne organizacije.

  • 10.00 – 10.30: odmor
  • 10.30 11.40: predavanje dr. Aleksander Zadel

Ko govorimo o šefih, imamo v mislih vodenje brez empatije. Zgolj ozka usmerjenost na cilje brez občutka za sodelavce, je preživet način upravljanja organizacij. Vodenje brez šefov ne pomeni kaosa, dela brez cilja, organiziranosti in odgovornosti. Pomeni spoštovanje posameznika, njegove identitete in integritete. Spoznanje, da sta doseganje osebnih ciljev in ciljev podjetja dve strani istega kovanca, je prvi korak do ponotranjenja novih sistemov vodenja, ki omogočajo razcvet posameznikovih potencialov in potencialov podjetja v katerem dela.

  • 11.40 – 12.00: zaključek

GOVORCI

Lisa Gill

Lisa Gill je svetovno priznana strokovnjakinja, coachinja in predavateljica, ki svoje pristope usmerja v decentralizacijo, agilnost in vključenost organizacij ter teamov. Je ustvarjalka in vodja podcasta Leadermorphosis, s pomočjo katerega raziskuje vse prisotnejši svet samoupravnih in naprednih organizacij. V sklopu podcasta je gostila in intervjuvala nekatere izmed vodilnih svetovnih mislecev in praktikov s področja prihodnosti dela. Je tudi ustanoviteljica podjetja Reimaginaire in trenerka v organizaciji Tuff Leadership Training. V obeh vlogah išče kreativne, v prihodnost usmerjene pristope, s ciljem implementacije teorije v učinkovito prakso na področju prihodnosti dela.

Perry Timms

Perry Timms je ustanovitelj in Chief Energy Officer organizacije People and Transformational HR (PTHR), član organizacije Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), TEDx govorec in mednarodni predavatelj, avtor knjige Transformational HR, gostujoči predavatelj na Hult International, Sheffield Hallam University Business Schools in GEA College v Ljubljani. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Letos je bil uvrščen na 5. mesto lestvice najbolj vplivnih HR mislecev, ki ga sestavlja mednarodna revija HR Magazine (2018 Most Influential HR Thinkers). Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

dr. Aleksander Zadel

Dr. Aleksander Zadel, soustanovitelj in direktor Competa, inštituta CAR ter eCoaching platforme Potendo, je univerzitetni diplomiran psiholog, doktor znanosti in specialist klinične psihologije. Kot profesor je predaval na Oddelku za biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije, Univerze na Primorskem. V gospodarstvu že več kot 20 let vodi predavanja in delavnice v različnih podjetjih in uspešno mentorira ljudi, da na podlagi lastnih potencialov in želja razvijejo suverene in avtonomne rešitve, s katerimi povečajo osebno zadovoljstvo in učinkovitost. Poleg izobraževanj izvaja tudi coachinge vodilnih kadrov ter psihološka testiranja in profiliranja zaposlenih.

 

UTRINKI 

»Vprašanje, ali lahko podjetje uspešno živi brez šefov, dejansko spodbuja k razmisleku o spremembi načina vodenja. Visoka strokovnost in ustvarjeno zaupanje  v timu ob hitrem razvoju menedžmenta in organizacije sta osnova, da se pri delu lahko preneseta polna odgovornost in opolnomočenje na vsakega posameznika v timu. Tako je vodenja usmerjeno v spremljanje in  koordinacijo, svetovanje ter skupno reševanje najzahtevnejših izzivov. Tak način delovanja omogoča, da delo poteka partnersko v medsebojnem spoštovanju, zaupanju in sodelovanju. Vodenje je pri temu bolj usmerjeno na končni cilj in spodbujanje tima, da sam najde pot do cilja.« Dori Silvija Gorenc, direktorica Kadrovskega sektorja, KRKA, tovarna zdravil, d. d.

 

»Rada se udeležim zdaj že tradicionalnega jesenskega dogodka, ker se razuma dotaknejo na čustven način. Razmisliti o spremembah smo, po mojem mnenju, pripravljeni zaradi strahu ali pa ko nam je nekaj zelo všeč. Ekipa Competo vedno poskrbi, da nam je lepo, a slišimo tudi pomembne resnice.« Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija   

 

»Dogodek podpiramo že tretje leto zapored. Zakaj? Poleg izjemne ekipe Competa, ki je profesionalna, predvsem pa mlada in živa, bodisi po srcu ali letnici rojstva, je dogodek prava budnica in opomnik za sodobnega managerja, da je konstanten razvoj in delo na sebi nuja. Dr. Zadel, ki ga vedno komaj čakamo, nas na simpatičen, človeški, včasih tudi presunljiv način, prepriča, da je v zaznavanje čustev in medosebne odnose vredno vlagati energijo, tako doma kot na delovnem mestu. Kaj nam na področju dela in HR prinaša prihodnost, katero črko abecede si je izbrala najnovejša generacija, ki prihaja na trg dela in s kakšnimi izzivi nam bo postregla, pa nam suvereno predstavijo uveljavljeni tuji gosti, ki dogodku dodajo piko na i.« Jaka Kavčič, Generalni direktor Summit avto, d.o.o.

 

“Competo dogodek podpiramo od trenutka, ko smo se ga prvič udeležili. Teme nas vedno znova pozitivno presenetijo s svojo svežino in aktualnostjo. Letošnja tema (medgeneracijsko sodelovanje) je za oglaševalsko industrijo še posebej aktualna, saj je kreativnost pogosto (zmotno) rezervirana za mlado generacijo. Naše izkušnje pa kažejo, da so najboljše kretivne rešitve predvsem rezultat znanja, trdega dela in uigrane ekipe – ne glede na njeno generacijsko sestavljenost.” Dali Bungič, CEO, Luna \TBWA d.o.o.

 

»Za Competov dogodek  si vedno vzamem čas in se ga res že  vnaprej veselim. Je predvsem navdihujoč  in odpira prostor za razmišljanje, kar nujno potrebujemo ob »hitenju« tega sveta. Privoščim si luksuz, da v času Competovega dogodka mobilni telefon pospravim globoko v torbo in ga ne preverjam vse do konca.« Vera Aljančič Falež, članica uprave za strateški razvoj kadrov in organizacije, Mercator

 

 

 

“Vedno znova se veselim jeseni, ko dobim v poštni predal vabilo za Competo dogodek. Včasih so nas razveselili z dvema na leto, sedaj pa je tisti eden tako udaren, da bi bila dva taka že kar preveč. Competo dogodki vedno znova navdušijo s kreativnimi idejami, predstavitvijo novih konceptov, vpogledom v zakulisje osebnosti in njenim vplivom na medsebojne odnose, uspešnostjo podjetja in še kaj. In da ne ostanemo le pri teoriji – pogovori z uspešnimi posamezniki, timi ali vodji podjetij, ki v drugem delu dogodka delijo svoje poglede na svoj uspeh, potrjujejo, da se da, vse se da, s pravim pristopom, naravnanostjo, vztrajnostjo in občutkom za človeka. In da ni pomembno kolikokrat se ti zalomi, ampak kolikokrat ponovno poizkusiš. Poleg vsega pa so njihovi dogodki zelo prijetni tudi zaradi dobrodelnosti in druženja s kolegi, prijatelji, s katerimi se tam srečam.« Barbara Luckmann Jagodič, CEE HR Manager in HR Business Partner za Slovenijo in ExYu, Goodyear Dunlop Sava Tires

 

13. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

12. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

Kadrovski šprint – študentski HR hekaton

Na Competo HR hekatonih vedno rodi kakšna drzna ideja. Marca 2019 so se na našem HR hekatonu povezali študentje, ki smo jih povabili k hekanju, in zasnovali študentsko verzijo HR hekatona – Kadrovski šprint. Veseli in ponosni smo, da jim lahko pri uresničitvi ideje stojimo ob strani!

Kadrovski šprint je v letošnjem letu povezal tri študentska društva, z namenom ustvariti edinstven dogodek za študente.

Tri društva iz treh fakultet (Ekonomija, Kadrovski management in Psihologija), skupaj z vsaj tremi podjetji organiziramo Kadrovski šprint.

KDAJ: v sredo, 20. novembra 2019, od 8.00 do 19:30

KJEŠtudentski Kampus, Pivovarniška ulica 6, Ljubljana

KDO: študentje, ki jih zanima kadrovsko področje (razvoj ljudi in karier v organizacijah) ter 2 podjetji

ZAKAJ: da ustvarimo najboljši način zaposlovanja za mlade

 

KAJ JE NAŠ CILJ?

  • Spoznati agilne metode dela (šprinti, tehnike kreativnega razmišljanja),
  • poiskati rešitve za izzive na področju zaposlovanja mladih,
  • s svojimi idejami izboljšati kadrovski proces vse od izbire kandidatov pa do uvajanja mladih v svoj tim.

KAKŠEN BO IZZIV?

Tema Kadrovskega šprinta je MLADI IN ZAPOSLOVANJE. Vsako izmed sodelujočih podjetij bo predstavilo izziv/problem, s katerim se konkretno srečuje na področju zaposlovanja mladih – milenijcev, generacije Z… Ta izziv bomo študentje nato reševali v manjših skupinah, s podporo mentorjev in predstavnikov podjetja.

SI PRAVI/PRAVA KANDIDAT/KA?:

  • Si študent/ka Ekonomske fakultete, Fakultete za družbene vede ali Filozofske fakultete?
  • Bi izboljšal/a način zaposlovanja in razvoja kariere znotraj organizacije?
  • Bi z ekipo v enem dnevu rad/a osvojil/a 400€ nagrade?

Če si na vse odgovoril/a z DA, potem si idealen/a kandidat/ka za nas!

KAKO SE PRIJAVITI?

Prijave bodo odprte 25.10.2019!

Prijavnina je 4,99€ (z DDV), s tem so pokriti tudi stroški hrane in pijače za celoten dogodek.

VRSTA PRIJAVE

Študentom omogočamo prijavo kot ekipa (maksimalna velikost ekipe so štiri osebe). Prijavni obrazec naj izpolni ena oseba, vsi člani ekipe pa bodo na e-mail prejeli predračune. Šele po plačilu vseh predračunov je ekipa prijavljena.

Seveda podpiramo tudi individualne prijave/ prijave v parih/ prijave v trojicah, kjer bodo študentje združeni v ekipo štirih.

Ker stremimo k maksimalno raznolikim rešitvam, smo omejili število prijav iz vsake fakultete. Trudili se bomo, da bo število udeležencev enakomerno razporejeno med vse fakultete. Zate pa to pomeni, da se ne obotavljaj saj se mesta hitro polnijo!

 

PRILOŽNOSTI ZA PODJETJA

Kako nove generacije pritegniti k zaposlitvi? Kako in preko katerih kanalov jih nagovoriti, da bodo prisluhnili? Kako graditi delovna mesta po meri prihajajočih generacij?

Če bi želeli, da odgovore na zgornja vprašanja iščemo tudi konkretno za vaše podjetje, vas vabimo, da se nam pridružite kot partner. Pišete nam lahko na eva.strmole@management-group.si in z veseljem vam bomo podrobneje predstavili projekt.

Vaše podjetje bo ob koncu dneva dobilo rešitev za izziv, s katerim se konkretno vi spopadate na področju zaposlovanja mladih. Ker je rdeča nit Kadrovskega šprinta zaposlovanje novih generacij, bo rešitev neposredno kreirala ciljna skupina – milenijci in generacija Z, kar povečuje relevantnost in potencialno učinkovitost rešitve. Poleg tega pa boste imeli možnost druženja in ”networkanja” z mladimi, vašimi potencialnimi zaposlenimi, kar bo okrepilo prepoznavnost vaše znamke delodajalca pri prihajajočih generacijah talentov.

Septembrski FOW zajtrk: agilni HR

Na septembrskem Future of Work zajtrku bomo z Majo Majstorović Hajduković govorili o agilnosti v HR-u.

  • Tema: AGILNI HR – nova nevesta ali stara v preobleki, kaj pomeni agilnost v praksi
  • Datum: 13. september 2019, 8.00 – 10.00, Livarska 12, Ljubljana
  • Sogovornica: Maja Majstorović Hajduković (Agile People)

FOW zajtrki so namenjeni članom skupnosti “Future of Work”, ki združuje posameznike z afiniteto do ljudi in organizacije. Če se nam želite pridružiti, nam pišite na ana.gabrscek@competo.si.

 

 

Kateri so top karierni premiki v Sloveniji? Kaj se dogaja na področju iskanja talentov? Kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati? Kako graditi dobre odnose in razvijati kompetence? Kako ponotranjiti agilni način razmišljanja? Prijavite se na Competo e-novice in bodite v stiku z aktualnim HR dogajanjem.

Competo HR hekaton: november 2019

 

“Več glav več ve,” a več čim bolj različnih glav ve še več! Četrti Competo HR hekaton bo pri inoviranju združil podjetja iz različnih industrij in z različnimi znanji, ki bodo skupaj reševala izzive prihodnosti dela.

Na četrtem Competo HR hekatonu bomo zbirali ideje za prevetritev klasičnih HR praks in procesov. Zbrali se bomo talenti iz petih različnih podjetij, različnih generacij, z različnimi znanji in izkušnjami. Naš cilj bo na enodnevnem intenzivnem dogodku v mešanih skupinah poiskati čim več inovativnih rešitev za izzive, s katerimi se bodo podjetja srečevala pri kadrovanju v prihodnosti.

KDAJ: 6. november 2019

KJE: Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana

KDO: ekipe sodelujočih podjetij, Perry Timms, mentorji in Competo ekipa

ZAKAJ: da skupaj zasnujemo bolj inovativno prihodnost dela

 

Komu je Competo HR hekaton namenjen?

Competo HR hekaton je namenjen podjetjem, ki želijo:

  • poiskati inovativne rešitve za HR izzive, s katerimi se srečujemo danes (in jih pričakujemo jutri),
  • v inoviranje svojih kadrovskih praks vključiti raznoliko ekipo z različnimi izkušnjami in pogledi,
  • v ustvarjanje odlične zaposlitvene izkušnje vključiti svoje zaposlene in jim ponuditi možnost, da soustvarjajo svoje delovno mesto,
  • dobiti pogled “od zunaj” na svoje HR prakse,
  • spoznati rešitve, ki so jih za svoje HR izzive razvila druga podjetja,
  • učiti se iz dobrih praks in izmenjati izkušnje pri snovanju HR rešitev,
  • preizkusiti agilne metode dela v varnem in strokovno vodenem okolju,
  • spoznati “hekanje” kot metodo reševanja izzivov in preizkusiti tehnike za učinkovito kreativno razmišljanje,
  • dvigniti motivacijo ekipe na višji nivo in opolnomočiti ambasadorje boljše prihodnosti dela,
  • pozicionirati se kot inovativen in zaposlenim prijazen delodajalec, ki je odprt za sodobne HR prakse.

 

Zakaj na Competo HR hekaton?

“Če bi kdo pomislil, da je v enem dnevu težko dobiti konkretne rešitve, predloge, lahko rečem, da naj sodelujejo v HR hekatonu in se prepričajo, da je izvedljivo.”

“Iskanje novih pristopov, rešitev, inovacij, nadgradnja obstoječih praks je del našega vsakdanjika, tudi na HR področju. Za to pa HR potrebuje sodelovanje zaposlenih, ki so ključni deležniki. S sodelovanje v HR hekatonu smo na podane izzive dobili nov, drugačen pogled, tako naših zaposlenih kot tudi zaposlenih iz drugih podjetij. Povezovanje zaposlenih iz različnih podjetij z namenom iskanja rešitev skozi timsko delo se je pokazalo kot odličen pristop pri pridobivanju kreativnih rešitev in idej, ki jih lahko vpeljemo v našem podjetju, za naše zaposlene. Prav tako pa s tem širimo tudi dobre prakse in lahko te izzive vpeljejo tudi druga podjetja ter tako skupaj delamo na boljšem zadovoljstvu zaposlenih v Sloveniji. Naj dodam še dodano vrednost naših zaposlenih, ki so sodelovali – deležni so bili drugačnega načina pri iskanju rešitev za postavljene izzive, sodelovanja z zaposlenimi iz drugih podjetij, kar je za posledično za njih nova izkušnja in dodana vrednost za osebni razvoj. Če bi kdo pomislil, da je v enem dnevu težko dobiti konkretne rešitve, predloge, lahko rečem, da naj sodelujejo v HR hekatonu in se prepričajo, da je izvedljivo.”

Zorica Jerič, vodja izobraževalnega centra NLB

 

“Hekatoni morajo danes postati nekaj normalnega za vsako podjetje.”

“Hekatoni morajo danes postati nekaj normalnega za vsako podjetje. Kot udeleženka in mentorica vem, da udeležba na njih doprinese sveže ideje, sintezo obstoječih znanj, nova poznanstva med podjetji, različnimi industrijami, znanji in predvsem energijo, da je mogoče premikati meje.

Ina Kukovič Borovnik, mentorica in ustanoviteljica Bela voda 

 

 

“Kot udeleženka HR hekatona sem tudi sama spoznala, da mi je, ne glede na to, da se s podobnimi izzivi dnevno srečujem pri svojem delu, razmišljanje v skupini odprlo nove poglede.”

“V Telekomu Slovenije verjamemo v moč idej, sodelovanja in izmenjave mnenj. Zato radi sodelujemo na inovativnih dogodkih, kakršen je HR hekaton. Kot udeleženka HR hekatona sem tudi sama spoznala, da mi je, ne glede na to, da se s podobnimi izzivi dnevno srečujem pri svojem delu, razmišljanje v skupini odprlo nove poglede. Pa tudi, kako zelo je potrebno, da vsake toliko časa stopimo iz svoje cone udobja. HR hekaton je odlična priložnost tako za kadrovike kot zaposlene, ki se s kadrovanjem pri svojem delu ne srečujejo. Predvsem slednji lahko skozi svojo perspektivo prispevajo pomemben vpogled in ideje za dodatno nadgradnjo področja upravljanja z zaposlenimi. Vsekakor pa tudi v tem primeru velja: »SHARING is CARING«.

Mateja Matzele Golob, Upravljanje s kadri, Telekom Slovenije

 

“Bila sem navdušena nad rešitvami, ki bi jih težko našli znotraj podjetja.”

hekaton z vidika psihlogije

“Kot psihologinjo me je pozitivno presenetila energija, ki je bila med nami in ideje, ki so švigale v posameznih skupinah. Hkrati pa sem bila navdušena nad rešitvami, ki bi jih težko našli znotraj podjetja, a jih hkrati z lahkoto implementirali v marsikatero delovno okolje.”

izr. prof. dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., Vodja katedre za psihologijo dela in organizacije  

 

“Učinkovit  koncept za preverbo idej za spremembe na bolje.

“Učinkovit  koncept za preverbo idej za spremembe na bolje. Fokusiran na ljudi, na odgovornosti, cilje in naloge. Za boljše počutje. Za višje dosežke.  Top management naročnikov izzivov je konkretno podprl “pitchane” ideje, poslovne koncepte in modele.”

Žiga Čebulj, mentor in podjetnik

 

 

“Največ, kar odnesemo, je gotovo “can do” miselnost.”

“Na hekatonu smo zopet dobili zanimive vpoglede in praktične rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega pa hekaton tudi nam kot udeležencem odpre nove perspektive, nas spravi v tok kreativnega razmišljala o vsakdanjih problemih. Največ, kar odnesemo, je gotovo “can do” miselnost.”

Zala Slana, razvoj kadrov, Generali

 

 

 

Gostitelj Competo HR hekatona: legendarni Perry Timms!

Perry je mednarodni strokovnjak, govorec in svetovalec na področju prihodnosti dela in transformacije kadrovske funkcije. Že drugo leto zapored je član globalne skupine najbolj vplivnih HR mislecev. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Perry je avtor nove knjige Transformational HR, ki temelji na njegovih 25-letnih izkušnjah delovanja v okoljih, ki so bila podvržena velikim tehnoloških spremembam. Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

 

 

 

 

 

PRVI Competo HR hekaton FOTO in VIDEO

DRUGI Competo HR hekaton FOTO in VIDEO

TRETJI Competo HR hekaton FOTO 

Kaj je FOW zajtrk?

 

Junijski FOW zajtrk: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Z Jankom Brasom (psihoterapevtom in svetovalcem) in Maticem Vošnjakom (direktorjem Competa in klientom) bomo na junijskem FOW zajtrku v času tik pred dopusti govorili o izgorelosti.

Tema: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Datum: 7. junij 2019

Sogovorniki: Janko Bras in Matic Vošnjak

FOW zajtrki so namenjeni članom skupnosti “Future of Work”, ki združuje posameznike z afiniteto do ljudi in organizacije. Če se nam želite pridružiti, nam pišite na ana.gabrscek@competo.si.

 

Aprilski FOW zajtrk: zavzetost zaposlenih – mali rituali z velikim učinkom

Aprilski FOW zajtrk bo v petek, 19. aprila 2019, ob 8.00 na Livarski 12 v Ljubljani. Z Aljo Zadel (aromaterpevtko), Barbaro Tavčar (body@work) ter Katjo Milovanovič (Iskra mehanizmi) bomo govorili o zavzetost zaposlenih – kateri so mali rituali, ki jih lahko implementiramo na delovnem mestu in imajo velik učinek?

Prijave zbiramo do zapolnitve mest na ana.gabrscek@competo.si.

Celoten spored FOW zajtrkov 2019:

 

APRIL

Tema: ZAVZETOST ZAPOSLENIH: mali rituali z velikim učinkom

Datum: 19. april 2019

Sogovornici: Alja Zadel (aromaterpevtka), Barbara Tavčar (body@work) in Katja Milovanovič (Iskra mehanizmi)

 

JUNIJ

Tema: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Datum: 7. junij 2019

Sogovornika: Janko Bras (psihoterapevt in svetovalec) in Matic Vošnjak (direktor in klient)

 

SEPTEMBER

Tema: AGILNI HR – nova nevesta ali stara v preobleki, kaj pomeni agilnost v praksi

Datum: 13. september 2019

Sogovornica: Maja Majstorović Hajduković (Big Bang)

 

DECEMBER

Tema: Lateralne kariere

Datum: 29. november 2019