Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

14. Competo dogodek: Ali lahko podjetje uspešno živi brez šefov?

5. november 2019, Austria Trend Hotel, Ljubljana

Z zastarelimi hierarhičnimi poslovnimi modeli se danes težko spopadamo z izzivi moderne ekonomije. Zmagujejo hitra, agilna in inovativna podjetja, ki se na spremembe in potrebe na trgu odzivajo hitro.

Odnos podjetje zaposleni naj bi predstavljalo » win win « razmerje. Od zaposlenih pričakujemo, da so inovativni, kreativni, agilni… Ob tem pa jim ne omogočamo dovolj prostora, avtoritete in odgovornosti, da se tako tudi vedejo.

PROGRAM

  • 8.00 – 8.30: prihod
  • 8.30 10.00: predavanje Lisa Gill in Perry Timms

Ne samo da lahko organizacije preživijo brez tradicionalnih šefov, celo veliko bolj verjetno je, da bodo uspele, zaposleni pa bodo pri svojem delu uspešni. Ko se približujemo letu 2020, je pogoj za to, da ponovno premislimo in opredelimo vodenje in upravljanje, kako medsebojno sodelujemo ter poslovno uspemo.

Perry in Lisa bosta z nami delila nekatere najnovejše trende na področju manj hierarhičnih načinov dela in nas povabila, da skupaj preizkusimo decentralizirane in bolj sodelovalne načine skupnega odločanja, kar je ključno za participativne organizacije.

  • 10.00 – 10.30: odmor
  • 10.30 11.40: predavanje dr. Aleksander Zadel

Ko govorimo o šefih, imamo v mislih vodenje brez empatije. Zgolj ozka usmerjenost na cilje brez občutka za sodelavce, je preživet način upravljanja organizacij. Vodenje brez šefov ne pomeni kaosa, dela brez cilja, organiziranosti in odgovornosti. Pomeni spoštovanje posameznika, njegove identitete in integritete. Spoznanje, da sta doseganje osebnih ciljev in ciljev podjetja dve strani istega kovanca, je prvi korak do ponotranjenja novih sistemov vodenja, ki omogočajo razcvet posameznikovih potencialov in potencialov podjetja v katerem dela.

  • 11.40 – 12.00: zaključek

GOVORCI

Lisa Gill

Lisa Gill je svetovno priznana strokovnjakinja, coachinja in predavateljica, ki svoje pristope usmerja v decentralizacijo, agilnost in vključenost organizacij ter teamov. Je ustvarjalka in vodja podcasta Leadermorphosis, s pomočjo katerega raziskuje vse prisotnejši svet samoupravnih in naprednih organizacij. V sklopu podcasta je gostila in intervjuvala nekatere izmed vodilnih svetovnih mislecev in praktikov s področja prihodnosti dela. Je tudi ustanoviteljica podjetja Reimaginaire in trenerka v organizaciji Tuff Leadership Training. V obeh vlogah išče kreativne, v prihodnost usmerjene pristope, s ciljem implementacije teorije v učinkovito prakso na področju prihodnosti dela.

Perry Timms

Perry Timms je ustanovitelj in Chief Energy Officer organizacije People and Transformational HR (PTHR), član organizacije Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), TEDx govorec in mednarodni predavatelj, avtor knjige Transformational HR, gostujoči predavatelj na Hult International, Sheffield Hallam University Business Schools in GEA College v Ljubljani. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Letos je bil uvrščen na 5. mesto lestvice najbolj vplivnih HR mislecev, ki ga sestavlja mednarodna revija HR Magazine (2018 Most Influential HR Thinkers). Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

dr. Aleksander Zadel

Dr. Aleksander Zadel, soustanovitelj in direktor Competa, inštituta CAR ter eCoaching platforme Potendo, je univerzitetni diplomiran psiholog, doktor znanosti in specialist klinične psihologije. Kot profesor je predaval na Oddelku za biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije, Univerze na Primorskem. V gospodarstvu že več kot 20 let vodi predavanja in delavnice v različnih podjetjih in uspešno mentorira ljudi, da na podlagi lastnih potencialov in želja razvijejo suverene in avtonomne rešitve, s katerimi povečajo osebno zadovoljstvo in učinkovitost. Poleg izobraževanj izvaja tudi coachinge vodilnih kadrov ter psihološka testiranja in profiliranja zaposlenih.

 

UTRINKI 

»Vprašanje, ali lahko podjetje uspešno živi brez šefov, dejansko spodbuja k razmisleku o spremembi načina vodenja. Visoka strokovnost in ustvarjeno zaupanje  v timu ob hitrem razvoju menedžmenta in organizacije sta osnova, da se pri delu lahko preneseta polna odgovornost in opolnomočenje na vsakega posameznika v timu. Tako je vodenja usmerjeno v spremljanje in  koordinacijo, svetovanje ter skupno reševanje najzahtevnejših izzivov. Tak način delovanja omogoča, da delo poteka partnersko v medsebojnem spoštovanju, zaupanju in sodelovanju. Vodenje je pri temu bolj usmerjeno na končni cilj in spodbujanje tima, da sam najde pot do cilja.« Dori Silvija Gorenc, direktorica Kadrovskega sektorja, KRKA, tovarna zdravil, d. d.

 

»Rada se udeležim zdaj že tradicionalnega jesenskega dogodka, ker se razuma dotaknejo na čustven način. Razmisliti o spremembah smo, po mojem mnenju, pripravljeni zaradi strahu ali pa ko nam je nekaj zelo všeč. Ekipa Competo vedno poskrbi, da nam je lepo, a slišimo tudi pomembne resnice.« Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija   

 

»Dogodek podpiramo že tretje leto zapored. Zakaj? Poleg izjemne ekipe Competa, ki je profesionalna, predvsem pa mlada in živa, bodisi po srcu ali letnici rojstva, je dogodek prava budnica in opomnik za sodobnega managerja, da je konstanten razvoj in delo na sebi nuja. Dr. Zadel, ki ga vedno komaj čakamo, nas na simpatičen, človeški, včasih tudi presunljiv način, prepriča, da je v zaznavanje čustev in medosebne odnose vredno vlagati energijo, tako doma kot na delovnem mestu. Kaj nam na področju dela in HR prinaša prihodnost, katero črko abecede si je izbrala najnovejša generacija, ki prihaja na trg dela in s kakšnimi izzivi nam bo postregla, pa nam suvereno predstavijo uveljavljeni tuji gosti, ki dogodku dodajo piko na i.« Jaka Kavčič, Generalni direktor Summit avto, d.o.o.

 

“Competo dogodek podpiramo od trenutka, ko smo se ga prvič udeležili. Teme nas vedno znova pozitivno presenetijo s svojo svežino in aktualnostjo. Letošnja tema (medgeneracijsko sodelovanje) je za oglaševalsko industrijo še posebej aktualna, saj je kreativnost pogosto (zmotno) rezervirana za mlado generacijo. Naše izkušnje pa kažejo, da so najboljše kretivne rešitve predvsem rezultat znanja, trdega dela in uigrane ekipe – ne glede na njeno generacijsko sestavljenost.” Dali Bungič, CEO, Luna \TBWA d.o.o.

 

»Za Competov dogodek  si vedno vzamem čas in se ga res že  vnaprej veselim. Je predvsem navdihujoč  in odpira prostor za razmišljanje, kar nujno potrebujemo ob »hitenju« tega sveta. Privoščim si luksuz, da v času Competovega dogodka mobilni telefon pospravim globoko v torbo in ga ne preverjam vse do konca.« Vera Aljančič Falež, članica uprave za strateški razvoj kadrov in organizacije, Mercator

 

 

 

“Vedno znova se veselim jeseni, ko dobim v poštni predal vabilo za Competo dogodek. Včasih so nas razveselili z dvema na leto, sedaj pa je tisti eden tako udaren, da bi bila dva taka že kar preveč. Competo dogodki vedno znova navdušijo s kreativnimi idejami, predstavitvijo novih konceptov, vpogledom v zakulisje osebnosti in njenim vplivom na medsebojne odnose, uspešnostjo podjetja in še kaj. In da ne ostanemo le pri teoriji – pogovori z uspešnimi posamezniki, timi ali vodji podjetij, ki v drugem delu dogodka delijo svoje poglede na svoj uspeh, potrjujejo, da se da, vse se da, s pravim pristopom, naravnanostjo, vztrajnostjo in občutkom za človeka. In da ni pomembno kolikokrat se ti zalomi, ampak kolikokrat ponovno poizkusiš. Poleg vsega pa so njihovi dogodki zelo prijetni tudi zaradi dobrodelnosti in druženja s kolegi, prijatelji, s katerimi se tam srečam.« Barbara Luckmann Jagodič, CEE HR Manager in HR Business Partner za Slovenijo in ExYu, Goodyear Dunlop Sava Tires

 

13. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

12. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

Pretekli dogodki

Competo HR hekaton: ADIJO SILOSI - interno sodelovanje 4.0

20. 10. 2020
Virtualni HR hekaton je povsem agilen način reševanja izzivov komunikacije, sodelovanja in zavzetosti, ki podjetjem različnih branž, velikosti in...

FOW zajtrk: Employer branding - preteklost, prihodnost ali sedanjost?

15.01.2020
Pred nami je že tretja sezona “Future of Work” zajtrkov – naš prvi FOW zajtrk v 2020 bo v petek, 24. januarja 2020, ob 8.30 na...

Novembrski FOW zajtrk

29. 11. 2019
Na novembrskem Future of Work zajtrku bomo s tremi gosti govorili o lateralnih...
Preskoči na orodno vrstico