Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Podjetjem s slabim ugledom kaže zelo slabo

Laura Smrekar

Partnerka

Mnoga je govora o iskanju in pridobivanju ključnih kadrov in o tem, kako jih je na trgu malo. Precej se tudi izpostavlja dejstvo, da je zelo težko v svoje vrste pritegniti top kandidate na trgu. Po drugi strani pa se žal ne izpostavlja dovolj drugo dejstvo – da na trgu (žal) prevladujejo podjetja, ki ne skrbijo za svoje zaposlene, ki ne upravljajo s talenti, ki zanemarjajo temeljne pristne človeške odnose in katerim poštenost, korektnost in etika niso niti približno blizu.

Govorimo o kulturi podjetja, ki se kaže na različne načine in pronica prav skozi vse pore podjetja. Kaže se v odnosu do različnih deležnikov družbe – lastnikov, partnerjev, dobaviteljev, odjemalcev storitev in posameznikov, ki na tak ali drugačen način vzpostavljajo stike s podjetjem. Pomembno je, da podjetje vzpostavi kulturo, ki bo navznoter in navzven.

Kaj se danes dogaja? Na nas se obračajo podjetja, ki imajo ves čas težave v svoje vrste privabiti top kandidate na trgu. Četudi se jim tu in tam posreči in jim uspe vendarle kakšnega dobiti, le ta hitro pobere »šila in kopita« in odide drugam. Zakaj? Zato, ker plača in naziv nista vse. Zato, ker smo na koncu vsi samo ljudje in cenimo poštene, pristne odnose, prisegamo na zaupanje in poštenost. Na kratek rok lahko morda taka podjetja uspevajo, na dolgi rok pa zagotovo ne.
Top talenti na trgu iščejo podjetja, ki jim bodo izziv, v ponos in kjer, bodo lahko delovali kot pomemben člen. » To podjetje me ne zanima.

Zaposleni tožijo nad slabimi odnosi, nestrokovnimi vodjami in ne držijo danih obljub«. Takih in podobnih izpovedi kandidatov je žal preveč.
Zaposlitvene agencije pri tem ne moremo delati čudeže. Na nas je, da vzbudimo interes pri top kandidatih, da se odzovejo in pridejo na razgovor. Ko pa se proces prične odvijati pri delodajalcih, pa je vse v njihovih rokah.

L.S.

Ostali članki

Razvojni ocenjevalni center: ogledalo potenciala in priložnost za rast

05.11.2025
V poslu je pomembno poznati trg, konkurenco in potrebe kupcev. A še pomembnejše je poznati samega sebe: svoje potenciale, kompetence in omejitve....

Naziv delovnega mesta – oznaka, ki pogosto pove premalo

19.10.2025
Naziv delovnega mesta pogosto ustvari prvo predstavo o vlogi. A predstava ni vedno prava. Včasih zveni pomembno, pa gre za pretežno operativno...

Od headhuntinga do strateškega HR partnerstva

19.10.2025
Ko smo pred petnajstimi leti začeli delovati kot specializirana družba za headhunting, smo imeli jasno vizijo: pomagati podjetjem najti prave...