Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Startup kultura vse bolj razširjena v Sloveniji

V Ljubljani se je prejšnji vikend (5.-7. julija) odvil prvi mednarodni Startup weekend v Sloveniji. Kreativni, inovativni in zagnani mladi so se zbrali pod okriljem izkušenih mentorjev ter razvijali svoje poslovne ideje v samo 54 urah. Startupi, ki so v tujini že stalnica, v Sloveniji dobivajo vse večjo pozornost in doživljajo velik uspeh. Startup podjetje je zagonsko podjetje, ki ga ustanovijo kreativni in inovativni, predvsem pa visoko motivirani ljudje, ki vidijo potencial v svoji briljantni ideji in vanjo trdno verjamejo. Ti ljudje so pripravljeni v svoje podjetje investirati svoj čas in svoj denar ter se podati na pot podjetništva, ki jim je pogosto neznana. Okrog sebe zberejo ljudi, ki jim zaupajo in so pripravljeni v podjetje vložiti precej lastnih sredstev in časa

Najbolj pogosti in trendovski so trenutno startupi, ki se ukvarjajo z novimi tehnologijami, kot so mobilne aplikacije in inovativni računalniški programi, vendar pa za področje startupa ni nobenih omejitev. V Sloveniji so odlični startupi na področju biologije in kemije, v tujini pa tudi farmacije, inženirstva, tehnike in umetnosti.

Zavedati se je potrebno, da ni vsaka ideja taka, ki bo že po prvi predstavitvi privabila investitorje in doživela uspeh. Veliko prvih idej ne uspe zaradi neznanja mladih in posledičnih napak, kar pa v svetu startupov ne sme biti razlog za obupanje. Narejene napake in trdo pot je potrebno vzeti v zakup ter poskusiti znova, obenem pa stalno izmenjevati najboljše prakse in izkušnje z ostalimi mladimi podjetniki, iskati pomoč izkušenih mentorjev na različnih Startup vikendih v Sloveniji in v tujini, predvsem pa se zavedati, da »neuspeha ni, je smo učenje, ki mora biti dovolj hitro« (Blaž Kos).

Katja Ilovar, AmCham SEI program 2013

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...