Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Primer dobre prakse – Zaposlovanje po priporočilih (še) deluje

BORN TO PLAY!

Petra Urh, HR Expert  Oryx Gaming 

Prepričana sem, da vas veliko za naše podjetje sploh še ni slišalo. Čeprav… Oryx Gaming d.o.o. je globalno podjetje, del skupine kanadskega holdinga Bragg in je v svetu online igralništva zelo razpoznavno. Smo eden izmed vodilnih svetovnih ponudnikov celovite rešitve postavljanja spletnih casinojev. Začeli smo kot start up podjetje, ki je skozi leta preseglo vsa pričakovanja. Danes samo v Sloveniji zaposlujemo že več kot 270 Oryxoncev, na kar smo izredno ponosni in samo še rastemo.

Zaposlovanje po priporočilih (še) deluje 

Brez težav lahko rečem, da se je pridobivanje talentov v zadnjih 10 letih precej preoblikovalo. Trg dela je postal praktično cel svet in potrebe na trgu dela se pri določenih profilih močno zaostrujejo. Delala sem že v različnih industrijah (farmacevtska, FMCG) in moram priznati, da je delo v IT podjetju po eni strani precej lažje in po drugi strani precej težje. Pa začnimo na drugi strani. Zakaj težje? IT zaposlitvene profile je potrebno na našem trgu precej iskati, saj je konkurenca na trgu dela velika, ponudba omejena, zelo malo je izkušenj iz želene dejavnosti, mi pa v slovenskem prostoru na drugi strani še nismo širše »poznani«. Druga stvar je, da dobi takšen profil posameznika veliko ponudb in vsi se bojujemo kako biti drugačni, ponuditi nekaj več. Z veseljem v naše podjetje povabimo zavzete posameznike iz kateregakoli dela sveta. Trenutno zaposlujemo več kot 20 različnih narodnosti, kultur, verskih pripadnosti, različne spolne usmerjenosti in to sprejemamo z odprtimi rokami, izredno spodbujamo raznolikost. Naš uspeh še vedno uspemo dokazovati z dobro izkušnjo vsakega kandidata. Trudimo se, da pustimo pri vsakem kandidatu pozitivno izkušnjo tudi, če se na koncu ne odloči za zaposlitev pri nas. Naš proces se vedno začne z informativnim razgovorom, nadaljuje s praktično nalogo in nazadnje z osebno izkušnjo v naših prostorih. Ne želimo si namreč, da smo le kadrovska služba ali v vlogi »hiring managerja« tisti, ki odloča o tem ali se kandidat zaposli pri nas, temveč želimo v proces odločanja vključiti celotno ekipo ter upoštevati predvsem njihovo mnenje. In tukaj je vrednota, ki jo zares živimo in ki jo želim na tem mestu še dodatno izpostaviti, saj je delo zaradi nje precej lažje – to je TIMSKO DELO, ki naznanja našo kulturo. Timsko delo je namreč naša temeljna vrednota in večino zaposlenih ga izpostavlja kot ključno stvar, zaradi katere ostajajo v podjetju.

Kako naprej?

Zagotovo je na mestu vprašanje: »Kako naprej?«, saj se bomo glede na demografsko sliko slovenskega prebivalstva samo še bolj borili za kadre. Poleg uporabe headhounting metode in odpiranja HUB-ov v tujini, ima IZREDNI pomen naša znamka delodajalca. Že v začetku naj poudarim, da znamko v osnovi gradijo naši zaposleni. So naš največji in najbolj iskren komunikacijski kanal, zato je za uspešno znamko delodajalca v prvi vrsti potrebno poskrbeti za dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu. Ti izpostavljajo, da je vrednost naše znamke v kulturi (predvsem ekipni duh, medsebojno spoštovanje in sodelovanje), uporabi sodobnih tehnologij in možnost rasti skozi neprestane izzive. To pa so vse stvari, ki si jih želimo pokazati tudi navzven – da živimo naše vrednote. Glede na izkušnje menim, da bodo v prihodnosti za konkurenčnost na trgu dela zelo pomembna tri področja – trajnostna naravnanost, ohranjanje dobrega razmerja med delom in prostim časom (zagotovo bo na tem področju veliko govora o krajšem delovniku, ki se ga nekatera podjetja že poslužujejo) in skrb za prepoznavanje in ohranjanje talentov v podjetju. Zelo pomembno je tudi povezovanje z mladimi, krepitev odnosov s šolami ter fakultetami. Eden izmed takih dogodkov, ki ga z veseljem podpiramo je »Inženirke in inženirji bomo!«

Kako to počnemo že sedaj?

Moram priznati, da je bil prestop iz farmacevtskega ter proizvodnega podjetja v IT sektor res zanimiv. In to v pozitivnem smislu. Prijetno delovno okolje, ki se ga ponujamo v Oryxu, ni le igra besed temveč tudi vsakodnevna praksa. V osnovi ljudje zanemarljivo malo odhajajo, izredno veliko novih pa prihaja (v letu 2021 smo zaposlili več kot 80 novih sodelavcev). Kaj to pomeni? To, da skrbimo za svoje zaposlene že do vstopa v podjetje naprej. Začne se z dobrim onboardingom ter nadaljuje z razvojem in seveda s časom za druženje. Nikoli ne pozabimo na dobro počutje – tako v službi kot doma: vse od finančnih ugodnosti, športnih aktivnosti, brezplačnih prigrizkov in napitkov na delovnem mestu, različnih obdarovanj in še bi lahko naštevala.

Torej dobro jutro in dober dan LEPŠEMU ŽIVLJENJU tudi v službi! ?

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...