Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Ali veste, da je le majhen del vseh prostih mest javno objavljen? 03.09.2013

Laura Smrekar

Partner, direktorica komuniciranja

Da, res je. Večina delovnih mest ni razpisanih, nikjer ni oglasov ali najav in prav zato je zaposlitvena agencija pravi naslov, ko potrebujete nov karierni izziv.

Najbrž se vam poraja vprašanje »zakaj« je temu tako in ali gre v tem mestu za čudne dogovore- »veze«. Kar se tiče naše agencije, našega dela in naših naročnikov je zadeva sledeča: naši naročniki so pretežno mednarodne korporacije ali slovenska podjetja, vpeta v mednarodno okolje. Narava njihovega dela na globalnem nivoju je pretežno taka, da se pri iskanju novih sodelavcev poslužujejo zunanjih partnerjev- zaposlitvenih agencij. Gre za popolnoma utečene postopke.

Naročniki nam vedno na začetku zaupajo informacije, kakšno iskanje želijo: iskanje na široko z oglasi in najavami, iskanje po bazi, neposredno iskanje kandidatov, včasih pa nam to odločitev popolnoma prepustijo. V kolikor pa ima naročnik posebno potrebo po zamenjavi obstoječe osebe, s katero ni zadovoljen, se vedno poslužujemo »tihega« iskanja in delovnih mest nikjer ne objavimo. V tem primeru je namreč pomembna visoka stopnja diskretnosti. Po treh letih našega delovanja na trgu lahko rečem, da je skoraj polovica naročil, ki jih prejmemo, prav takih. V takih primerih neposredno nagovarjamo potencialno zanimive kandidate po naši bazi in drugih različnih kanalih- headhunting.

To je ključni odgovor na vprašanje »zakaj biti v bazi zaposlitvene agencije?«. Sploh v primeru, ko niste aktivni iskalec/ka zaposlitve, ampak le čakate na pravi izziv.

L.S.

Ostali članki

Gostujoči blog: Kako je delati z milenijci?

15.10.2018
Zato spoznajte svoje mlade zaposlene, en ni enak drugemu. Navsezadnje vas morda celo preseneti, da ste si bolj podobni kot...

Skoraj polovica milenijcev se čuti dovolj kompetentne za vodenje starejše generacije

15.10.2018
Izsledki ankete na temo sodelovanja s starejšo populacijo so pokazali, da velika večina vprašanih (88,1 %) zelo dobro sodeluje s starejšo...

Prihodnost medgeneracijskega sodelovanja

08.10.2018
Pred dobrim desetletjem je na trg delavne sile pričela vstopati nova generacija – milenijci. In starejša generacija je takrat pričela z dolgim...