Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Ali veste, da je le majhen del vseh prostih mest javno objavljen? 03.09.2013

Laura Smrekar

Partnerka

Da, res je. Večina delovnih mest ni razpisanih, nikjer ni oglasov ali najav in prav zato je zaposlitvena agencija pravi naslov, ko potrebujete nov karierni izziv.

Najbrž se vam poraja vprašanje »zakaj« je temu tako in ali gre v tem mestu za čudne dogovore- »veze«. Kar se tiče naše agencije, našega dela in naših naročnikov je zadeva sledeča: naši naročniki so pretežno mednarodne korporacije ali slovenska podjetja, vpeta v mednarodno okolje. Narava njihovega dela na globalnem nivoju je pretežno taka, da se pri iskanju novih sodelavcev poslužujejo zunanjih partnerjev- zaposlitvenih agencij. Gre za popolnoma utečene postopke.

Naročniki nam vedno na začetku zaupajo informacije, kakšno iskanje želijo: iskanje na široko z oglasi in najavami, iskanje po bazi, neposredno iskanje kandidatov, včasih pa nam to odločitev popolnoma prepustijo. V kolikor pa ima naročnik posebno potrebo po zamenjavi obstoječe osebe, s katero ni zadovoljen, se vedno poslužujemo »tihega« iskanja in delovnih mest nikjer ne objavimo. V tem primeru je namreč pomembna visoka stopnja diskretnosti. Po treh letih našega delovanja na trgu lahko rečem, da je skoraj polovica naročil, ki jih prejmemo, prav takih. V takih primerih neposredno nagovarjamo potencialno zanimive kandidate po naši bazi in drugih različnih kanalih- headhunting.

To je ključni odgovor na vprašanje »zakaj biti v bazi zaposlitvene agencije?«. Sploh v primeru, ko niste aktivni iskalec/ka zaposlitve, ampak le čakate na pravi izziv.

L.S.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...