Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Česa na razgovoru ne početi, če želite dobiti delo

Laura Smrekar

Partnerka

Že neštetokrat zapisana in izrečena fraza, da predstavlja »iskanje dela” tudi samo po sebi zelo kompleksno in naporno delo, se še vedno ni dovolj globoko usidralo v razumevanja naših kandidatov.

Ko si določeno karierni izziv, ki se pojavi, neskončno močno želite, potem, dragi moji, je na vas, da naredite prav vse in še več, da to priložnost tudi dobite.

Kdaj bodočega delodajalca ne boste prepričali oz kaj absolutno ne početi:

– v kolikor na razgovoru ne boste pokazali pravega navdušenja in motivacije (gre za energijo, ki jo oddajate in skladnost med govorico telesa in izrečenimi besedami. Posledično pridemo do zaključka, da se na delovno mesto ne prijavite, v kolikor vas izziv ne zanima. Škoda je vašega časa in energije, kakor tudi delodajalčevega );
– v kolikor se predhodno ne boste resnično temeljito pozanimali o potencialnem bodočem delodajalcu (kaj počne, produkti/storitve, vodstvo, vrednote, vizija, organizacija, … Večino tovrstnih informacij lahko dobite na spletnih straneh podjetij oz na spletu);
– v kolikor ne boste znali ubesediti vaših največjih konkurenčnih prednosti/dodane vrednosti ( sem organiziran, delaven, samostojen in imam občutek za ljudi- tovrsten odgovor poda preko 90 odstotkov kandidatov in žal si s tem delodajalci ne morejo kaj dosti pomagati. Seveda ni enostavno odgovoriti na to vprašanje. Prav zato pa si je potrebno vzeti čas za razmislek in postopoma priti do ključnih ugotovitev. Le te nam bodo koristile v življenju nasploh, ne le na trenutnem razgovoru);
– v kolikor vas na koncu razgovora ne bo čisto nič zanimalo in boste ostali brez vprašanj- na primer o poziciji, željah, o podjetju, okolju,… ;
– ne lagati, preveč posploševati in pretiravati;
– …

L.S.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...