Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Gostujoči blog – Melita Joželj Nose, Partner in direktorica Strateškega komuniciranja Herman&partnerji

Poslušati ni enako slišati

V prvem valu epidemije smo covid situacijo sprejeli kot krizno in jo kot tako tudi upravljali. Spomladi smo se tako hitro prilagodili, reagirali, iskali rešitve in nove poti. Poletni čas smo utrjevali naše nove navade, jesen nam je prinesla potrditev nove začasne realnosti. Zima pa bo utrdila naša obnašanja in leto bo sklenilo svoje covid okoliščine.

Veliko se je spremenilo. Načini komuniciranja, vodenja, sodelovanja.  Vsak od nas to doživlja na svoj način in vsem nam je skupno hrepenenje po spominih prihodnosti, ki bodo spet postali naša realnost. Sprehod v Tivoliju brez maske, pogovor s sodelavcem brez varnostne razdalje, objem staršev in družine, pristni stiki z najbližjimi.

Vendar nam naša nova (začasna) realnost ne postavlja samo ovir, ampak nam daje tudi možnosti. In to smo prepoznali. Prepoznali smo priložnosti, prepoznali smo nujnost, imamo željo, da se upremo apatiji in čakanju ter ustvarjamo nove priložnosti.

Tudi v Herman&partnerji se nam niso kar odprla polja novih možnosti in priložnosti komuniciranja ter vodenja, ampak smo si jih ustvarili sami. Skupaj z naročniki, ki so zaupali v naša znanja, predanost in prebojnost, smo skozi nova orodja in aktivnosti, gradili drugačne in boljše mostove do zaposlenih, potrošnikov, partnerjev, dobaviteljev, medijev in lokalnega okolja. Ustvarili smo nove celovite komunikacijske platforme, poiskali hipne odgovore, ustvarili nova orodja, uporabili nova družbena omrežja.

Covid situacija je tudi priložnost, da podjetja še višje na lestvico prioritet postavijo svoje zaposlene. Izkoristiti čas dela na domu in velike negotovosti, da povežejo svoje zaposlene v aktivacijo izgradnje izkušnje in znamke delodajalca, ne pomeni samo narediti logotip in slogan, ampak sodelavcem pokazati, da nam je mar. In da njihovo mnenje šteje. In s tem tudi fizična odsotnost, stiske in negotovost ne vplivajo negativno na zavzetost in povezanost sodelavcem ter podjetja.

Covid situacija je tudi priložnost dodatnih izobraževanj, internih in eksternih. Na teamsih ali zoomih. Ni pomembno. Kar je pomembno je to, da vidimo koliko znanja se skriva v posamezniku in kako smo lahko s tem vsi boljši. In kako to motivira tudi samega predavatelja.

Leto 2020 so tako zaznamovale #malezmage. Ne samo covid kriza. Male zmage, s katerimi dnevno upravljamo realnost in ki nas premikajo naprej.

Leto 2020 pa nas je še bolj spomnilo na razliko med poslušati in slišati. Tako v komunikacijskem spektru omnichannel orodij in aktivnosti, kot v osnovnem sodelovanju. Ali res vemo, kaj nam sporočajo naši kupci na družbenih omrežjih? Res slišimo, kaj nam sporoča lokalno okolje? V naglici poslušamo potrebe in želje ter projekte svojih sodelavcev, vendar a jih slišimo? Ali znamo prebiti zid od spodaj dol in od zgoraj dol?

In še pomembneje, ali slišimo človeka, s katerim se pogovarjamo?  Ali ga samo poslušamo na teamsih…

Slišimo. V vseh komunikacijskih spektrih, v načinu vodenja, v pristnem stiku, tudi če ta začasno poteka preko ekrana.

Melita Joželj Nose, Partner in direktorica Strateškega komuniciranja, Herman&partnerji

Ostali članki

Spremembe so proces

25.06.2022
Spremembe so proces. Ko uvajamo spremembe v podjetjih, še posebej, če so večje in posegajo v del organizacijske kulture ali se tičejo novih...

Spremembe - Skupaj na ladji

13.06.2022
Spremembe so del razvoja vsake organizacije in so nujne za njen dolgoročen obstoj. Ljudje so tisti, ki spremembe uvajajo. V interesu vodstva...

Q&A – Kakšen pomen imajo informacije za zaposlene v procesu organizacijskih sprememb?

11.06.2022
Organizacijske spremembe so kompleksne in za marsikaterega člana organizacije predstavljajo velik izziv. Večkrat so nepričakovane ali pa so plod...