Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Predolgi procesi izbora

Laura Smrekar

Partnerka

Da, to je le eden od premikov oz sprememb na trgu dela, ki smo jih zaznali s strani naših naročnikov/podjetij v zadnjem letu. Marsikdo bo ob tem pomislil – ali ni vendarle prav, da si podjetje za tako pomembne stvari vzame dovolj časa, da se ne prenagli in da ne izbere napačno odločitev? Res je, da si je ob izbiri novega sodelavca potrebno vzeti dovolj časa. Toda tudi ta čas mora bi moral imeti določeno mejo. V nasprotnem primeru bomo namreč spet na začetku.

Da pojasnim – dogaja se namreč, da procesi selekcije trajajo tudi po 4,5 ali celo 6 mesecev. Gre za nov pojav, ki ga včasih ni bilo moč zaznati. In kaj se v tem času dogaja? Naročnik sicer običajno dokaj hitro opravi prve razgovore s kandidati finalisti (po 1 mesecu od pričetka iskanja), morda tudi drugi krog, nato pa stvari »zastanejo«. Vmes pričenja razmišljati o opcijah, da bi morda poleg kandidatov v ožjem izboru, za vsak slučaj spoznal še kakšnega dodatnega; za kakšen mesec si vzame premor, da se pogovori še z drugimi sodelavci pogovori; kandidatom, da za opravit kompleksno praktično nalogo in potem nima časa, da bi jo podrobno pregledal; zaradi obilice dela postavi proces izbora novega sodelavca v plan B;….

In kaj se v tem času dogaja na strani kandidatov? Najboljši vmes že sprejmejo nov karierni izziv, nekateri pa enostavno od postopka odstopijo, saj se jim zdi zamalo, da se stvari tako vlečejo. Lahko se sicer počaka mesec morda tudi dva, vse kar je več pa izpade malo neresno. In tako večkrat, kljub odličnim kandidatov v prvem naboru, ponavljamo iskanje le zato, ker se naročnik enostavno ne zna pravočasno odločiti.

L.S.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...