Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Svet HR – moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

Pogovor z Leo Dražić, direktorico razvoja zaposlenih in organizacije PM, Poslovni mediji

Katera nova spoznanja vam je prineslo letošnje leto?

Leto 2020 je zagotovo prineslo veliko presenečenj in sprememb. V mesecu marcu smo imeli občutek, da se je življenje ustavilo, dneve je prežela rahla tesnoba, zaskrbljenost in negotovost. Pa vendar, ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo in vsaka sprememba ponuja nove priložnosti, če jih le znaš prepoznati. Eno prvih spoznanj je bilo zagotovo to, da smo ekipa, ena celota. Kljub začetnemu strahu, predvsem glede zdravja, pa tudi poslovnih gibanj, smo delovali enotno in ob tem spoznali, da smo zelo prožni in se hitro prilagajamo na spremenjene okoliščine. Tako smo se že v prvem valu naučili, da skupaj zmoremo premagati vse ovire.

Drugo ključno spoznanje pa je bilo to, da nas spremembe motivirajo. Tako smo v letošnjem letu ne le premagovali poslovne ovire, temveč naredili velik korak naprej v kreativnosti ter kvaliteti naših storitev in produktov.

Kako ste v tem letu ohranjali povezanost z zaposlenimi?

Verjamemo, da so dobri odnosi temelj našega uspešnega delovanja, zato jih gradimo in negujemo na vseh področjih, tako z naročniki kot tudi z zaposlenimi. Že pred tem turbulentnim letom smo imeli redna petkova srečanja, na katerih smo se zbrali vsi zaposleni, z namenom, da se vidimo in slišimo ter podelimo misli. To prakso smo ohranili tudi letos, le da se zdaj srečujemo virtualno. Izmenjujemo si pomembne poslovne in malo manj poslovne informacije, se pohecamo, pohvalimo in konstruktivno pokomentiramo. Tako vsak zaposleni dobi priložnost kaj povedati in podeliti s preostalimi.

Znotraj projektnih timov so predvsem vodje projektov poskrbeli za motivacijo, ohranjanje stikov in povezanosti med člani ekip. V mesecu maju smo organizirali tudi prvo interno virtualno zabavo, s katero smo simbolično označili konec prvega vala ter se s polnimi in zdravimi pljuči podali novim zmagam naproti.

Kako boste s sodelavci proslavili čarobni mesec in obeležili to prav posebno leto?  

December je v našem podjetju vsako leto čaroben in prav poseben mesec. Pisarne navdaja praznično vzdušje, smeh in božične pesmi. Tudi letos smo ohranili tradicijo in okrasili našo smrečico, ki pa je letos prav posebna – lesena in eko. Z obdarovanjem smo letos začeli že nekoliko prej, in sicer oktobra, darila pa je obarvala predvsem skrb za zdravje. Tako smo zaposlenim podarili »vrečko zdravja«, ki smo jo napolnili z vitamini in minerali, čaji, razkužili in maskami za obraz iz organskega bombaža. Vrečko sproti dopolnjujemo, da nam ne zmanjka zdravih zalog.

V decembru si bomo izmenjali tudi novoletna darila. Slednja so letos prav posebej izbrana z namenom, da vsaj simbolično podpremo najbolj ranjene dele slovenskega gospodarstva. V drugi polovici meseca bomo odgovorno in ob upoštevanju vseh varnostnih in zdravstvenih ukrepov organizirali tudi kratko srečanje z novoletno zdravico in tako v prazničnem duhu zaključili to drugačno leto.

V decembru si bomo izmenjali tudi novoletna darila, ki so letos prav posebej izbrana z namenom, da vsaj simbolično podpremo najbolj ranjene dele slovenskega gospodarstva.

Ali je to leto v vaši družbi spodbudilo digitalizacijo in avtomatizacijo na področju HRM? V kolikor da, katere novosti in spremembe imate v načrtu implementirati?

Na kadrovskem področju oz. področju razvoja organizacije smo se posvetili predvsem prenovi in optimizaciji internih procesov. Le -te poskušamo zapeljati v smeri agilnih metodologij, hkrati pa ohraniti lastno identiteto in pristop. Digitalizacijo oziroma kreativno uporabo tehnologije vidimo predvsem kot medij, ki nam olajša in pospeši implementacijo novih konceptov.

Vaše prioritete za 2021?

V letu 2021 se bomo posvetili integraciji letošnjih izkušenj in spoznanj, ohranjanju praks, ki so se izkazale za dobre in učinkovite ter implementaciji prenovljenih procesov, ki smo jih zasnovali v letošnjem letu. Še bolj bomo v ospredje postavili dobre odnose tako z zaposlenimi, kot z našimi poslovnimi partnerji. Le-ti so temelj dobrega poslovanja in poslovnih uspehov.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...