Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Zaposlitvene agencije pri kadrovanju nismo nezmotljive

Laura Smrekar

Partnerica, direktorica komuniciranja

Res je. Napake se lahko dogajajo povsod in pri vsakomur in tako je tudi v zaposlitvenih agencijah. V Competu smo v dobrih 3 letih našega delovanja naredili kakšno napako in izbrali »napačnega« človeka. To lahko vselej odkrito priznamo. In verjetno se bo tudi v bodoče še pripetilo kaj podobnega. Na srečo je tovrstnih primerov malo, kar pomeni, da delamo dobro in, da skušamo resnično čim bolj izničiti možnost izbire napačnega kandidata. To nam omogoča tudi analiza mikrookolja, ki je posebnost Competovega poslovnega modela.

Kar je pomembno, je dejstvo, da si pred tem si ne zatiskamo oči . Ni nas strah po 1, 3 ali 6 mesecih vprašati naročnika – »Kako ste zadovoljni z našim kandidatom?«. To je ključno za ustvarjanje in gradnjo dolgoročnih in trdnih partnerskih odnosov.

Kako in zakaj lahko prihaja do napačnega izbora? 

Zelo težko je konkretno argumentirati, saj je več dejavnikov, ki lahko na to vplivajo. V samem procesu izbora lahko preverimo in analiziramo določene stvari – tekom razgovorov, s psihološkimi testi, …. Ko pa je oseba že na delu pri naročniku, v konkretni situaciji s konkretnimi ljudmi, pa lahko pridejo na plan tudi drugi vidiki. Kar je najbolj pomembno je to, da tako mi kot naročnik hitro ugotovimo ali je morda prišlo do napačnega izbora in kar se da hitro odreagiramo. Prav temu je namenjeno uvajalno obdobje in garancija na izbranega kandidata- ko naročniku brezplačno zagotovimo drugega kandidata in še enkrat izpeljemo celoten proces kadrovanja.

V Competu ne delamo iz danes na jutri, ne zanimajo nas le kratkoročne zmage. Gradimo na zaupanju, spoštovanju, etičnem odnosu in z naročniki želimo ustvarjati ter graditi dolgoročne odnose. Zato smo odkriti, sprašujemo, popravljamo napake, se na njih učimo, rastemo,…. In še naprej si bomo prizadevali, da bo tako.
L.S.

Ostali članki

Kako je kot introvert živeti v svetu ekstravertov?

11.11.2019
Ko govorim o ekstravertih in introvertih, ne govorim o »vedi se do drugih tako, kot želiš, da se oni vedejo do tebe«. Govorim o »vedi se do...

Pravi izziv sodobnega samoupravljanja: »upravljanje« sebe

04.11.2019
Najmanjša enota vsake organizacije je posameznik in najmanjša enota vsakega uspešnega dela je dobro razvita kompetenca. Zato je smiselno, da pri...

Gostujoči blog: Ali lahko podjetja brez šefov sploh obstajajo?

28.10.2019
Ne le da obstajajo, obstajajo tudi takšna podjetja brez šefov, ki poslujejo izjemno dobro. Imajo vse, kar imajo ostala podjetja. Produkte, vizijo,...