Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Življenjepis je vaše ogledalo – kolikokrat se pogledate vanj?

Laura Smrekar

Partner, direktorica komuniciranja

Postavite se za trenutek v vlogo kadrovika v določeni organizaciji. Razpisali ste prosto delovno mesto za na primer »Vodjo marketinga«. Oglas objavite in v roku 15 dni prejmete preko 400 vlog in življenjepisov. Ker morate kot kadrovik vsak dan opraviti še številne druge aktivnosti, vam za namen iskanja in selekcije kandidatov, ostane le nekaj ur na dan na voljo.

Kako se torej prebiranja vlog in življenjepisov loteva kadrovik, ki prejme preko 400 vlog in življenjepisov?

  • Na hitro preleti vse vloge in življenjepise.
  • Opazen in zanimiv naslov mu spodbudi zanimanje in bere naprej.
  • Če zasledi odličen argument, kaj bo podjetje pridobilo z vašo zaposlitvijo (vaša dodana vrednost za podjetje), ga boste prepričali, da vas povabi na razgovor.
  • Rubriko »vaša znanja in delovne izkušnje« pregleda temeljito. Če vaše delovne izkušnje/znanja/kompetence čim bolj sovpadajo z željami oz. zahtevami podjetja, zagotovo sledi vabilo na razgovor.
  • Vse vloge, ki so napisane nejasno, nepregledno, predolgo ali s številnimi pravopisnimi napakami, enostavno ne pridejo do izraza.

V agenciji žal še danes vse prevečkrat prejmemo površno napisane vloge in življenjepise- to je dejstvo. Kljub krizi/recesiji, na tem področju ne vidimo bistvenega koraka naprej. Zakaj se to dogaja? Zanimivo bi bilo slišati kakšen vaš komentar…

Česa torej ne bi smeli početi oz kaj vam pri pisanju vlog in življenjepisa odsvetujemo?

  • Vedno napišite, na katero delovno mesto se prijavljate.
  • Vloga naj bo osebna, nikoli ne zamenjajte samo naziva prostega delovnega mesta ali datuma (zgodilo se je že tudi, da je bil datum napačen in se je nanašal na preteklo leto… ).
  • Pravopisnih napak enostavno ne sme biti.
  • Ne pošiljajte življenjepisa v excel obliki (ja, ja tudi to se dogaja:).
  • Tri, štiri ali pet-stranski življenjepisi so predolgi, nepregledni in razvlečeni, skušajte jih strniti na max. 2 strani in tam na kratko predstaviti vse, kar je pomembno ( s tem bo izražena vaša spretnost).
  • Na koncu obvezno dodajte reference, torej kontakte oseb, katere lahko potrdijo vse, kar o sebi trdite v življenjepisu. (V naši agenciji reference redno preverjamo!).

 

NAJBOLJ POMEMBNO – Vselej zapišite samo resnico, neresnica na samem razgovoru vedno pride na dan !

L.S.

Ostali članki

Skupaj zmoremo ogromno: Competo in Inštitut CAR na skupni poti

28.11.2018
Z združitvijo bomo ustvarili pogoje v katerih bomo našo strast do odgovornega dela na HR področju združili v celovito storitev strankam, ki...

Gostujoči blog: Milenijci prihajajo

27.11.2018
Pred nekaj dnevi sem slišala izraz, ki me je končno opredelil: star milenijec....

Biznis, ne teorija

14.11.2018
Težko je dati v besede navdušenje nad hekatonom, ki ga izžareva Maja, ko nosi s seboj spomine na dogodek, ki je tako uspešno mobiliziral skoraj...