Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Življenjepis je vaše ogledalo – kolikokrat se pogledate vanj?

Laura Smrekar

Partner, direktorica komuniciranja

Postavite se za trenutek v vlogo kadrovika v določeni organizaciji. Razpisali ste prosto delovno mesto za na primer »Vodjo marketinga«. Oglas objavite in v roku 15 dni prejmete preko 400 vlog in življenjepisov. Ker morate kot kadrovik vsak dan opraviti še številne druge aktivnosti, vam za namen iskanja in selekcije kandidatov, ostane le nekaj ur na dan na voljo.

Kako se torej prebiranja vlog in življenjepisov loteva kadrovik, ki prejme preko 400 vlog in življenjepisov?

  • Na hitro preleti vse vloge in življenjepise.
  • Opazen in zanimiv naslov mu spodbudi zanimanje in bere naprej.
  • Če zasledi odličen argument, kaj bo podjetje pridobilo z vašo zaposlitvijo (vaša dodana vrednost za podjetje), ga boste prepričali, da vas povabi na razgovor.
  • Rubriko »vaša znanja in delovne izkušnje« pregleda temeljito. Če vaše delovne izkušnje/znanja/kompetence čim bolj sovpadajo z željami oz. zahtevami podjetja, zagotovo sledi vabilo na razgovor.
  • Vse vloge, ki so napisane nejasno, nepregledno, predolgo ali s številnimi pravopisnimi napakami, enostavno ne pridejo do izraza.

V agenciji žal še danes vse prevečkrat prejmemo površno napisane vloge in življenjepise- to je dejstvo. Kljub krizi/recesiji, na tem področju ne vidimo bistvenega koraka naprej. Zakaj se to dogaja? Zanimivo bi bilo slišati kakšen vaš komentar…

Česa torej ne bi smeli početi oz kaj vam pri pisanju vlog in življenjepisa odsvetujemo?

  • Vedno napišite, na katero delovno mesto se prijavljate.
  • Vloga naj bo osebna, nikoli ne zamenjajte samo naziva prostega delovnega mesta ali datuma (zgodilo se je že tudi, da je bil datum napačen in se je nanašal na preteklo leto… ).
  • Pravopisnih napak enostavno ne sme biti.
  • Ne pošiljajte življenjepisa v excel obliki (ja, ja tudi to se dogaja:).
  • Tri, štiri ali pet-stranski življenjepisi so predolgi, nepregledni in razvlečeni, skušajte jih strniti na max. 2 strani in tam na kratko predstaviti vse, kar je pomembno ( s tem bo izražena vaša spretnost).
  • Na koncu obvezno dodajte reference, torej kontakte oseb, katere lahko potrdijo vse, kar o sebi trdite v življenjepisu. (V naši agenciji reference redno preverjamo!).

 

NAJBOLJ POMEMBNO – Vselej zapišite samo resnico, neresnica na samem razgovoru vedno pride na dan !

L.S.

Ostali članki

Ocenjevalni center kot odskočna deska za razvoj kompetenc zaposlenih

17.04.2019
Kako izražene so določene kompetence pri naših zaposlenih? Kako lahko zaposleni svoje potenciale še bolje razvijejo?...

Organizacijske vrednote in kompetence: ZAKAJ in KAKO našega dela

08.04.2019
Le malo nam koristi to, da imamo cilje in voljo za delo, če nimamo ustreznih kompetenc, da bi cilje dosegli. Tako nam tudi le malo koristijo naše...

Je možno vpeljati fleksibilen delovni čas brez izgube produktivnosti?

01.04.2019
V zadnjih letih se povečuje delež zaposlenih, ki jim je pomembno, da imajo vsaj možnost, da gredo kdaj prej iz službe, delajo od doma ali med...