Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Prenos dobrih praks in najboljši slovenski delodajalci

Laura Smrekar

Partnerka

V četrtek 17. marca 2011 se je zaključil letošnji projekt Zlate niti, kjer so proglasili vseh 21 finalistov in tudi zmagovalce izbora za preteklo leto. Finalist med velikimi podjetji je na odru stal že tretje leto zapored, drugi finalist (med malimi podjetji) že drugič zapored, tretji finalist med srednje velikimi podjetji pa je bil novinec.

Čudovito vzdušje, pozitivna energija in naboj, lepe novice in nasmejani topli obrazi so vsekakor zaznamovali četrtkov večer. Ob obilici negativnih novic, ki nas dnevno obdajajo, so tovrstni izbori prava paša za dušo, oči in ušesa. V našem prostoru ni vse tako slabo, kot izgleda in predvsem tako, kot se piše, komentira ali govori. Večkrat slišana in zapisana misel »zaposleni so največji kapital podjetja«, se vse bolj udejanja pri mnogih podjetjih v našem prostoru. In kar je še pomembnejše, zavedanje vrednosti človeškega kapitala in upravljanja z njim, vse bolj dobiva svoje pravo mesto tudi pri vrhnjem managementu. Le na ta način, s tem, ko bo kadrovska funkcija v podjetju dobila tudi svoj strateški pomen, lahko vsi pričakujemo lepšo in perspektivnejšo sliko.

Glede na to, da smo še vedno priča težjim razmeram na trgu in bistveno manjšemu obsegu zaposlovanja, izmenjava tovrstnih dobrih praks predstavlja odlično spodbudo tudi za ostala podjetja v našem prostoru.

L.S.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...