Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

“Zame možnost dela od doma in fleksibilnost pomenita svobodo.”

 

Zala Hovnik, specialistka za iskanje talentov

Že tri leta je tega kar so se podjetja ne samo v Sloveniji, pač pa tudi drugod, srečala z epidemijo in spremembami, ki jih je le ta prinesla. Ena izmed teh sprememb je zagotovo transformacija oblik oziroma načinov dela.

Ena “novih” oblik je med drugim možnost dela od doma. Čeprav so se nekatera podjetja hibridnega in “remote” dela posluževala že prej, le-teh ni bilo prav veliko in v veliki meri so ga bili deležni zgolj IT-jevci.  Z epidemijo pa se je to spremenilo. Zdaj je možnost dela od doma postala že kar stalnica najrazličnejših služb, če jim le to omogoča narava dela.

Zaupanje ekipi je po mojem mnenju osnova za tovrsten način dela. Seveda pa je ob tem pomembno, da je podjetje v svoji komunikaciji transparentno in jasno komunicira svoja pričakovanja do zaposlenih.  Verjamem, da s tem in povezanostjo v podjetju pride tudi odgovornost do kvalitetno opravljenega dela. Sama sem zagovornica hibridnega načina dela, oziroma možnosti, da se vsak zase odloči kar mu najbolj ustreza. Nekaterim bolj ustreza, da so dnevno v pisarni, spet drugi bi delali samo doma, nekateri pa si vseeno želijo vsaj občasno stika s sodelavci v živo. Med slednje spadam tudi sama, saj menim, da je vseeno drugače, če lahko sodelavce vsaj enkrat na teden ali pa vsaj občasno vidiš v živo, z njimi spiješ kavo, greš na kosilo, poklepetaš in se nasmejiš. Na ta način tudi sama ostajam povezana z ekipo, kar pa je ena izmed mojih vrednot, ki jih zvesto zasledujem. Med drugim mi fleksibilnost in možnost odločanja o obliki dela predstavlja na nek način svobodo, ki mi neizmerno veliko pomeni. To razumem kot zaupanje s strani podjetja in le to je eden izmed temeljev na katerem lahko gradimo dobro kulturo vsakega podjetja.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...