Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Čas za preplet marketinških in kadrovskih aktivnosti – 1.del

Še nedolgo nazaj sta marketing in upravljanje s človeškimi viri veljala za dve ločeni entiteti, včasih celo na nasprotnih bregovih. Ta vznemirljivi svet digitalizacije pa je pripeljal en kup novosti in ena bolj aktualnih (a površno raziskanih) je prav povezava marketinških in kadrovskih aktivnosti, ki si še nikoli niso bile tako blizu.

Pravilna uporaba marketinških orodij v kadrovski službi se lahko dolgoročno izkaže kot ključen adut za privabljanje najboljših talentov na trgu. Ne pozabimo – tako kot se lahko posamezniki v trgovini odločajo med različnimi znamkami jogurta za malico, tako lahko izbirajo tudi med delovnimi mesti in delodajalci.

 

»Recruitment marketing« – iluzija ali pomembna strategija privabljanja najboljših talentov?

Gre za strateško implementacijo aktivnosti, ki podjetju omogoča, olajša ali izboljša pot do privabljanja talentov. Namesto osredotočenosti zgolj na kandidate, ki se sami prijavijo na določeno prosto delovno mesto, je prišel čas za širši pogled. Vse večkrat se namreč zgodi, da podjetja na zaposlitveni oglas dobijo majhen odziv z neprimernimi kandidati. Zato moramo postati pozorni na posameznike, ki bi lahko bili sedaj ali pa v prihodnosti zainteresirani za delo v našem podjetju.

Za doseg aktivnih iskalcev zaposlitve to pomeni gradnjo znamke podjetja kot privlačnega delodajalca, dvig zainteresiranosti za delo v našem podjetju, podajanje informacij kandidatom prek različnih komunikacijskih kanalov in gradnjo dolgoročnega odnosa z njimi.

Pasivni posamezniki, ki sicer ne iščejo aktivno nove zaposlitve, pa so za nas prav tako pomembni. Kar 45% zaposlenih je namreč pripravljenih prisluhniti novi zaposlitveni priložnosti. Povečanje prepoznavnosti podjetja kot privlačnega delodajalca lahko sproži zanimanje za prosta delovna mesta ter pripomore k spreobrnitvi pasivnega posameznika v aktivnega.

 

Ugled podjetja v rokah HR oddelka

Zaposleni v marketingu, trženju in prodaji so večkrat prepoznani kot odprte in delno uporniške osebnosti z velikimi sposobnostmi prepričevanja. K temu dodatno pripomore sposobnost kreativnega razmišljanja, sodobna miselnost in potrpežljivost. Prav strokovnjaki za človeške vire pa imajo podobne lastnosti, ki jih uporabljajo iz istih razlogov kot strokovnjaki v marketingu – da izboljšajo poslovne rezultate.

Kadrovniki se vedno pogosteje srečujejo z aktualno tematiko, t. i. employer brandingomoziroma znamčenjem delodajalca. Opažamo, da se pomena znamčenja delodajalca zaveda vedno več slovenskih podjetij, kar nas zelo veseli. Gre namreč za aktivnost, ki je precej podobna klasičnemu upravljanju blagovne znamke, vendar je osredotočena na ugled podjetja kot delodajalca. Aktivnosti med drugim zajemajo pripravo kreativnih zaposlitvenih oglasov, skrb za prijetno izkušnjo kandidatov na razgovoru (tudi v primeru, da oseba ni prava za določeno delovno mesto), skrb za zadovoljstvo zaposlenih s ponudbo konkurenčnih ugodnosti, fleksibilen delovnik in podobno. Pomembno pa je, da skupek vseh teh aktivnosti odkrito izraža kulturo podjetja, poslanstvo, vizijo in vrednote. Nenazadnje želimo v naše podjetje privabiti posameznike, ki se bodo ujeli s strategijo podjetja.

 

 

Viri:

http://theundercoverrecruiter.com/recruitment-marketing/

https://business.linkedin.com/talent-solutions/blog/2014/03/active-vs-passive-candidates-the-latest-global-breakdown-revealed

http://yourbusiness.azcentral.com/relationship-between-marketing-human-resources-14661.html

http://contentmarketinginstitute.com/2014/12/content-marketing-recruiting-tool/

https://www.formstack.com/blog/2016/marketing-hr-overlap/

http://www.businessnewsdaily.com/6979-changing-role-human-resource.html

Ostali članki

Gostujoči blog: Kako je delati z milenijci?

15.10.2018
Zato spoznajte svoje mlade zaposlene, en ni enak drugemu. Navsezadnje vas morda celo preseneti, da ste si bolj podobni kot...

Skoraj polovica milenijcev se čuti dovolj kompetentne za vodenje starejše generacije

15.10.2018
Izsledki ankete na temo sodelovanja s starejšo populacijo so pokazali, da velika večina vprašanih (88,1 %) zelo dobro sodeluje s starejšo...

Prihodnost medgeneracijskega sodelovanja

08.10.2018
Pred dobrim desetletjem je na trg delavne sile pričela vstopati nova generacija – milenijci. In starejša generacija je takrat pričela z dolgim...