Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Gostujoči blog: Kako je delati z milenijci?

V pripravah na naš 13. Competo dogodek smo o vprašanjih, povezanih z medgeneracijskim sodelovanjem na delovnem mestu, debatirali z našimi letošnjimi pokrovitelji. Zala Slana iz Zavarovalnice Generali je svoje misli o milenijcih zapisala takole: 

Kakšna je vaša izkušnja dela z milenijci? So res generacija, ki želi vse dobiti takoj in v kolikor tega ne dobi, odide drugam?

Kakšni so mladi zaposleni, ko vstopajo na delovno mesto? Zagnani, neučakani, z veliko idejami in polni zanosa – meter nad tlemi. Zagotovo jim manjka potrpežljivosti. Na začetku namreč še ne znajo realno oceniti, koliko časa in koliko napora potrebujejo do cilja. So tudi malce naivni, s svojimi vihravimi idejami potrebujejo nekoga bolj izkušenega. Nekoga, ki zna na podlagi svojih izkušenj realno oceniti njihove pobude. Nekoga, ki zna dobro pretehtati možnosti ter mladim včasih njihove peruti tudi nekoliko pristriči. Sicer pa je ta začetni zanos in miselnost »z glavo skozi zid« za delodajalce lahko tudi pozitivna izkušnja – za prevetritev idej, novo energijo.

Sicer pa je ta začetni zanos in miselnost »z glavo skozi zid« za delodajalce lahko tudi pozitivna izkušnja – za prevetritev idej, novo energijo.

Postavljanje mej pa je tisto, ki mlademu zaposlenemu daje varnost in strukturo. Če so le te meje razumno postavljene in utemeljene. In, če mladi zaposleni čuti, da je bil slišan. Menim, da je prav to  ključ uspeha pri tem, kako mlade obdržati. Slednji bodo na delovnem mestu zavzeti in pripadni, če bodo čutili, da vsakega od njih obravnavamo kot individuum, da je vključen v dogajanje, da njegovo mnenje šteje. Da ni le eden od »generacije milenijcev«, ki so taki in taki, temveč da ga delodajalec sprejema kot posameznika. Da ceni njegov doprinos ter mnenje, tudi če in kadar ugotovita, da »ne pije vode«. Zato spoznajte svoje mlade zaposlene, en ni enak drugemu. Navsezadnje vas morda celo preseneti, da ste si bolj podobni kot različni.

Zato spoznajte svoje mlade zaposlene, en ni enak drugemu.

Po drugi strani pa – mladim ne smemo zameriti, če odidejo. Na začetku kariere so brez večjih finančnih obveznosti, iščejo svoj prostor pod soncem, delo, za katerega so usposobljeni in ki jih veseli. Trenutna situacija v svetu in na trgu dela jim daje več možnosti in s tem tudi samozavesti, da jih preizkusijo.

Zamislite si le sebe, če bi bili v njihovi koži – če bi bili danes mladi zaposleni in bi vstopali na trg dela?

 

Zala Slana, Zavarovalnica Generali

 

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...