Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Inoviranje dela zahteva povezovanje podjetij

V četrtek, 15. marca 2018, smo naredili prvi korak k inoviranju kadrovanja: uspešno smo izpeljali prvi HR hekaton pri nas z naslovom »Prihodnost dela«.  Več kot 70 kreativnih posameznikov vseh generacij z različnimi izkušnjami in strokovnimi znanji je v prostorih Danfoss Trate viharilo možgane ter razvijalo rešitve za izzive, s katerimi se sooča sodobni HR. Med 12 predstavljenimi idejami, kako izboljšati delo in delovna mesta v prihodnosti, je komisija izbrala najbolj kreativno, najbolj aplikativno, najbolje raziskano in najbolje predstavljeno idejo, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

Perry Timms v akciji (foto: Matic Gabriel)

Skupine, ki so cel dan pod vodstvom facilitatorja Perryja Timmsa in s pomočjo nasvetov mentorjev raziskovale vsaka svoj izziv, so svoje ideje na sklepnem delu HR hekatona predstavile komisiji. To so jo sestavljali predstavniki vodstva sodelujočih podjetij (Danfoss Trata – idejni pobudnik, A1 Slovenija, Siemens, Iskraemeco, Big Bang, Generali Zavarovalnica, Atlantic Grupa in Steklarna Hrastnik), ki so bili nad idejami navdušeni – naš direktor, Matic Vošnjak, je dosežene cilje HR hekatona ubesedil takole: »Na HR hekatonu smo združili zelo različna podjetja in zelo različne posameznike, ki pa so prav zaradi različnosti skupaj razvili kreativne ideje, ki imajo potencial, da izboljšajo delovna mesta. To je dokaz, da povezovanje deluje in da naj bo vključeno v načrte vsakega podjetja.«

Podelili smo nagrade najbolj aplikativni, najbolj kreativni, najbolje raziskani in najbolje predstavljeni ideji:

NAJBOLJ APLIKATIVNA IDEJA

  • Zmagovalna ideja: »Hack my mood«
  • Problem: Kako v svetu vedno večje kompleksnosti in stalne dosegljivosti skrbeti za dobro počutje zaposlenih?
  • Rešitev: sistem za merjenje razpoloženja zaposlenih/organizacije v realnem času. Razpoloženje organizacije se z rednimi vpisi zaposlenih meri v realnem času in je vidno vsem zaposlenim. Glede na izmerjeno razpoloženje lahko voditelji intervenirajo in izvajajo korektivne ukrepe.

Najbolj aplikativna ideja (foto: Matic Gabriel)

NAJBOLJ KREATIVNA IDEJA

  • Zmagovalna ideja: »Innovation circle«
  • Problem: Kako v podjetju spodbujati inovativnost?
  • Rešitev: spletna platforma, kamor zaposleni oddajajo svoje dodelane ideje (ki imajo predvidene tudi finančne posledice). Pristojna komisija ima 48 ur časa, da idejo ustavi – če se to ne zgodi, ideja avtomatsko dobi denarna sredstva za implementacijo.

Najbolj kreativna ideja (foto: Matic Gabriel)

NAJBOLJ RAZISKANA IDEJA

  • Zmagovalna ideja: »Live and let live«
  • Problem: Kako preoblikovati delovno okolje in delovna mesta, da bodo lahko aktivno vključeni in zavzeti tudi starejši zaposleni?
  • Rešitev: Povezovanje generacij na dve-urnih tedenskih srečanjih z različnimi vsebinami in opolnomočenje za uporabo digitalnih kanalov komuniciranja in koordiniranja srečanj.

Najbolj raziskana ideja (foto: Matic Gabriel)

NAJBOLJE PREDSTAVLJENA IDEJA

  • Zmagovalna ideja: »Hack the work«
  • Problem: Kako postati privlačen zaposlovalec za milenijce in generacijo Z?
  • Rešitev: novi sodelavci imajo možnosti izbire izziva/naloge, na katerem želijo delati – pri tem v hitrosti in inovativnosti rešitve tekmujejo z bolj izkušenim zaposlenim.

Najbolje predstavljena ideja (foto: Matic Gabriel)

Veselimo se naslednjega HR hekatona in vas vabimo, da skupaj z nami sooblikujete prihodnost dela!

 

www.thefutureofwork.si

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Poslanstvo, vizija, vrednote, kultura – še nikoli tako pomembni

09.02.2024
Če si priznamo ali ne, je še kako pomembno, da verjamemo, da delujemo za višje in ne zgolj parcialne cilje, da ustvarjamo sledi, ki jih bomo lahko...