Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Kadrovanje tudi kot priložnost za promocijo družbe

Laura Smrekar

Partnerka

Ko podjetja kadrujejo in opravljajo razgovore s številnimi kandidati, imajo edinstveno priložnost za promocijo družbe ter za dvigovanje ugleda družbe. Vsak stik s kandidati, bodisi pisni, telefonski ali osebni, pusti na kandidatih določen vtis. Mnenja, ki si jih kandidati ob tovrstnih priložnostih o podjetju ustvarijo, pa prav tako vplivajo na prepoznavnost in ugled družbe v smislu dobrega in prijaznega delodajalca. Velja pa seveda tudi obratno. Ali znajo podjetja vse te edinstvene priložnosti izkoristiti tudi v namen? 

Neprofesionalni odnos, neprijaznost, aroganca, zagledanost vase, … in še bi lahko naštevali. To so mnogokrat vtisi kandidatov po posredovanih prijavah ali opravljenih razgovorih v podjetjih. V preteklosti sem tudi sama večkrat kandidirala na posamezna delovna mesta. Žal sem večinoma imela podobne, slabe izkušnje. Prvi korak se ustvari že pri pošiljanju ponudb za delo. Podjetja si večinoma ne vzamejo čas, da bi vsem kandidatom, ki so posredovali ponudbe za delo, odgovorila in se jim zahvalila, četudi je to sestavni del procesa kadrovanja. Verjamem, da so vsi zelo zasedeni, a to ne sme biti izgovor, da si ne bi vzeli uro ali dve asa ter obvestili kandidate o neizbranosti. Zakaj ne bi naredili ob tem koraku še nekaj več? Zakaj ne bi izkoristili to priložnost in morda sočasno prosili kandidate, da izpolnijo še kakšno anketo, ki bi podjetju pomagala pri povečanju prepoznavnosti na trgu? Zakaj ne bi v ta dopis dodali še kak stavek o podjetju, vrednotah, zaposlovanju…. Zakaj ne bi tudi v tem delu podjetja bila bistveno bolj inovativna?

In gremo naprej. Večinoma kandidate v družbah na razgovoru sprejmejo naveličani, neprijazni ali vzvišeni predstavniki družbi. Razgovor je vse prej kot prijetna izkušnja. Ali se kandidatom ponudi vodo, kava, jim izroči vizitka,…. Ključni pa so odnosi, ki morajo biti na nivoju visoke profesionalnosti, prijaznosti in korektnosti. Na koncu, je vedno vse v ljudeh.

 

L.S.

Ostali članki

Kako prepoznati in razvijati vodstveni potencial v organizaciji

02.10.2024
Podjetja se vse bolj zavedamo, da je ključ do našega uspeha v kompetentnih in motiviranih vodjih, ki znajo voditi ekipe skozi izzive in spremembe....

Sodobna sistemizacija delovnih mest: Več kot le birokratski proces

02.10.2024
Sistemizacija delovnih mest je v mnogih organizacijah pogosto dojeta kot statičen in birokratski postopek, nujno zlo, ki ga je treba opraviti za...

Headhunting: Kaj verjamemo v Competu?

02.10.2024
Na področju zaposlovanja in iskanja talentov je veliko percepcij in prepričanj o delu headhunterjev. Ena od pogostejših trditev, s katero se...