Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Kadrovanje tudi kot priložnost za promocijo družbe

Laura Smrekar

Partnerica, direktorica komuniciranja

Ko podjetja kadrujejo in opravljajo razgovore s številnimi kandidati, imajo edinstveno priložnost za promocijo družbe ter za dvigovanje ugleda družbe. Vsak stik s kandidati, bodisi pisni, telefonski ali osebni, pusti na kandidatih določen vtis. Mnenja, ki si jih kandidati ob tovrstnih priložnostih o podjetju ustvarijo, pa prav tako vplivajo na prepoznavnost in ugled družbe v smislu dobrega in prijaznega delodajalca. Velja pa seveda tudi obratno. Ali znajo podjetja vse te edinstvene priložnosti izkoristiti tudi v namen? 

Neprofesionalni odnos, neprijaznost, aroganca, zagledanost vase, … in še bi lahko naštevali. To so mnogokrat vtisi kandidatov po posredovanih prijavah ali opravljenih razgovorih v podjetjih. V preteklosti sem tudi sama večkrat kandidirala na posamezna delovna mesta. Žal sem večinoma imela podobne, slabe izkušnje. Prvi korak se ustvari že pri pošiljanju ponudb za delo. Podjetja si večinoma ne vzamejo čas, da bi vsem kandidatom, ki so posredovali ponudbe za delo, odgovorila in se jim zahvalila, četudi je to sestavni del procesa kadrovanja. Verjamem, da so vsi zelo zasedeni, a to ne sme biti izgovor, da si ne bi vzeli uro ali dve asa ter obvestili kandidate o neizbranosti. Zakaj ne bi naredili ob tem koraku še nekaj več? Zakaj ne bi izkoristili to priložnost in morda sočasno prosili kandidate, da izpolnijo še kakšno anketo, ki bi podjetju pomagala pri povečanju prepoznavnosti na trgu? Zakaj ne bi v ta dopis dodali še kak stavek o podjetju, vrednotah, zaposlovanju…. Zakaj ne bi tudi v tem delu podjetja bila bistveno bolj inovativna?

In gremo naprej. Večinoma kandidate v družbah na razgovoru sprejmejo naveličani, neprijazni ali vzvišeni predstavniki družbi. Razgovor je vse prej kot prijetna izkušnja. Ali se kandidatom ponudi vodo, kava, jim izroči vizitka,…. Ključni pa so odnosi, ki morajo biti na nivoju visoke profesionalnosti, prijaznosti in korektnosti. Na koncu, je vedno vse v ljudeh.

 

L.S.

Ostali članki

Gostujoči blog: Ali lahko podjetje uspešno živi brez šefov?

20.10.2019
Ko podjetja kadrujejo in opravljajo razgovore s številnimi kandidati, imajo edinstveno priložnost za promocijo družbe ter za dvigovanje ugleda...

Trije miti in zablode o sodobnem samoupravljanju v organizacijah

11.10.2019
Sodobno samoupravljanje ni zdravilo, ki bi delovalo za vse. Kot vsak organizacijski model ima tudi samoupravljanje svoje prednosti in slabosti. A to...

Sodobno samoupravljanje kot vir osebne energije

04.10.2019
V samoupravnih sistemih nismo pasivne žrtve kapric drugih - smo arhitekti svojih načinov dela. Nismo odvisni od muh dominantnih in neizprosnih...