Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Kljub krizi na trgu primanjkuje dobrih kandidatov

Laura Smrekar

Partnerka

»Nemogoče. Kaj si pa v Competu mislijo? Kaj pa oni vejo…«;… Prepričana sem, da se marsikomu od vas ob branju tega bloga že na začetku porajajo tovrstna vprašanja in misli. Pa vendarle mislimo resno in to trdimo na podlagi argumentov oz izkušenj iz prve roke.

Dejstvo je, da se vse več naročnikov/podjetij obrača na nas šele potem, ko sami niso bili uspešni pri iskanju kandidata za določeno delovno mesto. To pomeni, da so podjetja najprej nekaj mesecev sama iskala in opravila razgovore z vsemi potencialnimi kandidati. Na koncu, po razgovorih s kandidati, pa enostavno ugotovila, da med vsemi ni bilo primernega človeka. Da, na ta način v Competu dobimo skoraj ena tretjino naših naročil. In potem se sami soočamo z »iskanjem igle v senu«. V teh primerih z običajnimi oglasi in običajnim načinom iskanja nikoli ne dobimo najprimernejših kandidatov, temveč se poslužujemo neposrednega nagovarjanja kandidatov preko naše baze, različnih omrežij, kanalov, priporočil in v večini primerov šele ta korak prinese najboljše rezultate.

Vse bolj ugotavljamo, da so klasične oblike iskanja z objavljenimi oglasi vse manj produktivne. Na posamezno objavljeno prosto delovno mesto se prijavi ogromno ljudi ( od 50 do 1000/200 in več). Le malo pa je takih, ki se dejansko prijavljajo ciljno in ki na koncu ustrezajo razpisanim pogojem ter potrebam naročnika. Podjetje vselej z določenim namenom v oglasu izpostavi, kaj pričakuje od kandidatov na drugi strani (izkušnje, znanja, lastnosti, kompetence…). » Vem, da ne izpolnjujem razpisane pogoje, ampak kljub temu/vseeno…« Prav s tovrstnim stavkom mnogi od kandidatov začnejo besedilo v svoji prijavi in zelo verjetno, se na koncu, ob neizbranosti, sprašujejo, zakaj jih vendarle nihče noče povabiti na razgovor, …. Mislim, da je odgovor povsem jasen.

L.S.

Ostali članki

Vitalnost in energija človeka nista odvisni od letnice rojstva

22.05.2023
Večkrat slišimo, da je letnica rojstva eden izmed ključnih dejavnikov, ki naj bi vplival na sposobnost in produktivnost posameznika – še...

Pri izražanju idej in predlogov se 51% sodelujočih v anketi s strani vodje počuti slišane in sprejete

20.05.2023
Več kot polovica sodelujočih se počutite slišane pri komunikaciji predlogov, mnenj ali idej do svojih vodij. To je spodbuden rezultat,...

Se tudi vam zdi, da se vaši sodelavci vse hitreje menjajo?

12.05.2023
Po raziskavah, ki jih navaja HBR, stroški menjave zaposlenega znašajo 50 % do 200 % njegove letne plače, odvisno od ravni delovnega mesta. Dobro...