Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Gostujoči blog: Luč na koncu tunela

Število brezposelnih vse bolj narašča, dejstvo pa je, da ne potrebujejo sočutja, ampak podporo in koristne informacije, ki so redne, aktualne, konkretne, življenjske, iz prakse in s čim manj birokratsko-administrativnih dodatkov.

Kaj potrebujejo brezposelni in kako jim lahko pomagamo? Na prijazen in razumljiv način jim je treba razlagati zakonodajo na področju dela in zaposlitve, jih seznanjati z njihovimi pravicami in dolžnostmi, jih usmerjati in aktivirati, jim predstavljati zgodbe o uspehu (kako je neka šivilja odšla iz Mure že nekaj let pred stečajem, zdaj pa ima v Murski Soboti uspešno šiviljsko delavnico, v kateri dela več šivilj, itd.).

Seznanjati jih je treba, kaj lahko delajo različni poklicni profili ljudi in zakaj se je smiselno prekvalificirati, jih navdušiti za brezplačna izobraževanja in pridobivanje novih znanj, jim pomagati pri pisanju prošenj, življenjepisov in pripravi intervjujev za službo, jih seznanjati s tem, kaj zanima delodajalce in kako jih zadovoljiti, jim povedati, kako naj se postavijo zase in kako naj prodajo svoje znanje oziroma ga nadgradijo.

Brezposelnim je treba stopiti naproti z informacijami in konkretnimi/praktičnimi napotki, idejami, nasveti. O tem sem se že večkrat pogovarjal z novinarskimi kolegi in smo razmišljali, da bi se v tej vlogi najbolje znašel brezplačni tedenski ali štirinajstdnevni časopis, ki bi ga pripravljala ekipa profesionalnih, izkušenih novinarjev in urednikov z dolgoletnimi izkušnjami. Pripravljali bi ga seveda v sodelovanju z vsemi deležniki na področju zaposlovanja in brezposelnosti.

Zakaj časopis in ne internet? Zato, ker internet ni zastonj in si ga marsikateri brezposelni ne more več (ali ne bo mogel več) privoščiti. Seveda bi bilo smiselno, da bi časopis v formatu pdf (torej v elektronski obliki) objavljali tudi na straneh Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje, vendar bi bila primarna tiskana različica.

Distribucija časopisa bi bila kar najbolj poenostavljena, saj bi bil časopis na voljo na vseh območnih službah ZRSZ-ja in bi ga brezposelni dobili med obiskom območne enote.

Ideja, vredna razmisleka? Morda pa bi marsikomu ponudila luč na koncu tunela.


Igor Drakulič, svobodni novinar

igor@drakulic.eu

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...