Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Gostujoči blog: Milenijci prihajajo

V pripravah na naš 13. Competo dogodek smo o vprašanjih, povezanih z medgeneracijskim sodelovanjem na delovnem mestu, debatirali z našimi letošnjimi pokrovitelji in partnerji. Sandra Kecman, senior milenijka?, Digital Marketing Manager Bisnode Južni trg, je svoje misli o medgeneracijskem sodelovanju zapisala takole:

Saj veste, vsi sovražijo milenijce, dokler ni treba spremeniti gesla za dostop do spleta in povezati televizije z računalnikom.

Pred nekaj dnevi sem slišala izraz, ki me je končno opredelil: star milenijec. Rojena sem v sredini osemdesetih in sem odraščala brez digitalne televizije, s šibko internetno povezavo in mobilnim telefonom (Regla #ftw), ki sem ga prejela šele, ko sem začela obiskovati gimnazijo. Vzgojena sem, da moram biti pridna in delovna ter da se moram boriti za svoje dosežke, ne pa tiho v kotu čakati, da me opazijo. Stremeti moram k temu, da se redno zaposlim, moram biti podjetju lojalna in predana, ampak ne smem pozabiti, da so notranji mir, večji cilj in integriteta glavne sestavine za uspeh. Vedno torej nekje vmes. Tehnologija in svet digitalnih medijev sta me vedno zanimala in sem se v tem nekako znašla in našla.

Vedno sem bila najmlajša in »digitalno radovednejša« v podjetju, ki je od nekdaj spodbujalo mlade in obetavne talente. Z vstopom povsem pravih milenijcev pa se je moj status digitalno radovednejše in najmlajše spremenil. Sprejela sem novo vlogo mentorice in vodje, kadrirala talent, ki je z iskrico v očeh nadgradil moje znanje. Našla sem sogovornico, ki je tehnološko radovednejša, vendar je njen čas drugače razporejen. Tako kot moj. Zato nisem več edina, ki čas namenja dodatnemu izobraževanju, mreženju, sedenju za odločevalno mizo in iskanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem.

Verjamem, da bodo »čistokrvni« milenijci (in mi z njimi) začeli delati projektno, za podjetja, ki nam bodo dala nekaj več, in da se bo bitka za talente šele začela. Verjamem, da se bodo razmere spremenile, pri čemer bodo podjetja izgubila pogajalsko moč in bodo delodajalca izbirali predvsem zaposleni.

Ali smo pripravljeni za vsakega posebej pisati pogoje dela, pogodbe in razvojni načrt ali pa bomo še naprej vse zaposlene metali v isti koš?

Sandra Kecman, senior milenijka?, Digital Marketing Manager Bisnode Južni trg

 

Ostali članki

Razvojni ocenjevalni center: ogledalo potenciala in priložnost za rast

05.11.2025
V poslu je pomembno poznati trg, konkurenco in potrebe kupcev. A še pomembnejše je poznati samega sebe: svoje potenciale, kompetence in omejitve....

Naziv delovnega mesta – oznaka, ki pogosto pove premalo

19.10.2025
Naziv delovnega mesta pogosto ustvari prvo predstavo o vlogi. A predstava ni vedno prava. Včasih zveni pomembno, pa gre za pretežno operativno...

Od headhuntinga do strateškega HR partnerstva

19.10.2025
Ko smo pred petnajstimi leti začeli delovati kot specializirana družba za headhunting, smo imeli jasno vizijo: pomagati podjetjem najti prave...