Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Prenos dobrih praks in najboljši slovenski delodajalci

Laura Smrekar

Partner, direktorica komuniciranja

V četrtek 17. marca 2011 se je zaključil letošnji projekt Zlate niti, kjer so proglasili vseh 21 finalistov in tudi zmagovalce izbora za preteklo leto. Finalist med velikimi podjetji je na odru stal že tretje leto zapored, drugi finalist (med malimi podjetji) že drugič zapored, tretji finalist med srednje velikimi podjetji pa je bil novinec.

Čudovito vzdušje, pozitivna energija in naboj, lepe novice in nasmejani topli obrazi so vsekakor zaznamovali četrtkov večer. Ob obilici negativnih novic, ki nas dnevno obdajajo, so tovrstni izbori prava paša za dušo, oči in ušesa. V našem prostoru ni vse tako slabo, kot izgleda in predvsem tako, kot se piše, komentira ali govori. Večkrat slišana in zapisana misel »zaposleni so največji kapital podjetja«, se vse bolj udejanja pri mnogih podjetjih v našem prostoru. In kar je še pomembnejše, zavedanje vrednosti človeškega kapitala in upravljanja z njim, vse bolj dobiva svoje pravo mesto tudi pri vrhnjem managementu. Le na ta način, s tem, ko bo kadrovska funkcija v podjetju dobila tudi svoj strateški pomen, lahko vsi pričakujemo lepšo in perspektivnejšo sliko.

Glede na to, da smo še vedno priča težjim razmeram na trgu in bistveno manjšemu obsegu zaposlovanja, izmenjava tovrstnih dobrih praks predstavlja odlično spodbudo tudi za ostala podjetja v našem prostoru.

L.S.

Ostali članki

Spremembe v podjetju šele, ko se spremenijo ljudje

15.03.2019
Že če bo vsak udeleženec po hekatonu spremenil le eno majhno stvar pri sebi oziroma pri svojem delu, nam je uspelo: sprožili smo plaz pozitivnih...

Skupnost Future of Work

14.03.2019
Kako začeti s transformacijo HR funkcije? Kako se pri kreativnem ustvarjanju boljših delovnih mest v prihodnosti povezati na medpodjetniškem...

Coaching da ali ne?

11.03.2019
Coaching omogoča spremembo prek vedenjske, čustvene in kognitivne rasti in je usmerjen v nek specifičen cilj. Kaj to pomeni v praksi? Kdaj se je...