Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Pri izražanju idej in predlogov se 51% sodelujočih v anketi s strani vodje počuti slišane in sprejete

Več kot polovica sodelujočih se počutite slišane pri komunikaciji predlogov, mnenj ali idej do svojih vodij. To je spodbuden rezultat, čestitamo! Za drugo polovico, ki se ne počutite vključeni ali se vaša mnenja morda ne upoštevajo, delimo nekaj nasvetov za vzpostavitev učinkovitejšega dialoga z vodjo.

Vodje bodo bolj verjetno upoštevali vaše predloge, ko boste zgradili dobre odnose, pridobili njihovo zaupanje in spoštovanje.

  • Še prej preverite, koga vse potrebujete za uresničitev vaše ideje. Ste naslovili pravo osebo za podporo vašim predlogom?
  • Ste se na predstavitev ideje dobro pripravili? Je bil predlog strokovno utemeljen, podprt s podatki in ustrezno komuniciran?
  • Kako bo vaš predlog vplival na vodjo? Se lahko postavite v njegove čevlje in raziščete z njegove perspektive, kako zgleda situacija po tem, ko bo vaša ideja implementirana?
  • Poznate prioritete podjetja, oddelka, vodje? Ste zadeli pravi »timing« za predstavitev ideje in jo znate umestiti v časovnico?
  • Ste razmislili, koliko dodatnega časa, napora ali sredstev ste vi osebno pripravljeni vložiti v uresničitev ideje?

Ko si na ta vprašanja odgovorite, ste na dobri poti do cilja. A resnica je, da tudi dve vodji nista enaki. Zagotovo tudi obstajajo dejavniki, ki so specifični za vašo situacijo in jih je potrebno upoštevati. Z izkazovanjem strokovnega dela, gradnjo pozitivnega odnosa in zaupanja, povečate verjetnost, da bo vaš vodja poslušal vaše predloge in vas vključil v poslovno odločanje.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...