Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Samo dobre zgodbe štejejo

Laura Smrekar

Partnerka

Kot iskalci novega dela, službe ali novega kariernega izziva smo ves čas vpeti v vse bolj konkurenčno okolje, kjer ostaja povprečnost kot neopažena temna senca ali sivina in ki (bodimo realni) le redko koga zanima. Če želimo stopiti ven iz te sivine, moramo biti iznajdljivi, drzni, pogumni, samozavestni, vztrajni in imeti zelo trdno voljo. Vsak od nas je svoja zgodba in kot taki smo v ožjem in širšem okolju tudi sprejeti. In nič drugače ni na področju kariere ter iskanja službe.

Na spremembe se moramo odzivati; še bolje je, da smo nanje dobro pripravljeni, idealno pa bi bilo, da jih znamo tudi sami ustvarjati.

Dragi kandidati, vsi pravijo, da danes res ni enostavno dobiti novega dela. In večina nas se je na te spremembe tudi temu primerno pasivno odzvala. V smislu, da zdaj ni čas za menjavo službe ali da ni primeren trenutek za iskanje novega dela oz vsaj ne na način, da bi v to vložili nek večji dodatni napor. Če ste med tistimi, ki so več mesece ali več kot leto/dve brez dela; če imate za seboj preko 20, 30 ali 40 neuspešnih zaposlitvenih razgovorov; če se samo pasivno prijavljate na razpisana delovna mesta, ob tem pa ste še vedno doma; potem je zagotovo nekje nekaj narobe, predvsem pa čas za spremembe.

Zaposlitveni razgovor je enkratna priložnost, da predstavite sebe in svojo zgodbo

Ali veste, da mnogo posameznikov na razgovoru na posamezna (za nas zelo pomembna vprašanja) enostavno ne more, ne zna, ne zmore oz. si ne upa odgovoriti? Na primer, na vprašanja, kot so:

– zakaj menite, da ste za podjetje prav vi najboljša izbira?
– katere so vaše ključne prednosti?
– kje se vidite čez 5 let?

Ne, to žal ni tista prava zgodba, s katero bi koga prepričali in prodali zgodbo potencialnemu novemu delodajalcu. Če se že odločite, da poskusite nekaj novega, kar zaposlitveni razgovor zagotovo je, potem je vredno in smotrno v to vložiti kar precej energije, truda in seveda časa. Dobra priprava marsikdaj dela čudeže. Vaš izgled, podoba kot celota, govorica telesa, obrazna mimika, telesna drža, obleka, intonacija, način govora; da ne govorimo o energiji, ki jo oddajate… Vse to, skupaj z odlično vsebino, bo zagotovo pustilo dober vtis. Morda o tem enostavno niste nikoli niti razmišljali ali pa se tega preprosto sploh ne zavedate. Poskusite, naredite »poskusni« zaposlitveni intervju z vašimi prijatelji ali sorodniku. Če boste njih iskreno prepričali ( naj vam povedo samo resnico), potem ste na pravi poti.

L.S.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...