Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Zakaj najpogosteje odhajamo s podjetja?

Laura Smrekar

Partnerka

Kaj menite, kateri so glavni razlogi, zaradi katerih želimo zaposleni zamenjati delodajalca in poiskati nov karierni izziv? Plača ni vedno na prvem mestu, to vam lahko povem že na samem začetku. Oz, bodimo konkretnejši, plača je na prvem mestu le takrat, ko zaposleni ne prejemamo t.i. »konkurenčnega plačila«, ki nekako velja na trgu ( naš slovenski trg dela je res tako majhen, da se slej ko prej vse izve).
Poglejmo si nekaj najpogostejših razlogov za odhod zaposlenih s podjetja:
  • delo oz delovno mesto ni to, kar smo na začetku pričakovali;
  • delovno mesto nam ne omogoča, da uporabljamo naše kompetence in znanja na dnevni bazi;
  • premalo možnosti osebnega in karierne rasti ter napredovanja;
  • slaba delovna klima;
  • pomanjkanje izzivov;
  • slabi odnosi s sodelavci;
  • slabi odnosi z nadrejenimi;
  • preobremenjenost in permanentno stresno delo, potreba po »work-life balance«;
  • pomanjkanje izzivov;
  • pomanjkanje priznavanja;
  • ni direktne povezave med našim vložkom (učinkovitostjo) in plačilom;
  • boljša ponudba;
  • izguba zaupanja v vodstvo podjetja;
  • slab ugled delodajalca, neprepoznavna BZ.

Zelo visoko na lestvici so večkrat tudi slabi odnosi z nadrejenimi ali s sodelavci. Vsi si želimo vodjo, ki bo znal z nami ne le upravljati, temveč učinkovito upravljati. V kolikor pa s strani s nadrejenega tega ni in ni niti zaupanja, podpore, motivacije, da o strokovnih kompetencah sploh ne govorimo…, potem zagotovo ne bomo dolgo zdržali na tem delavnem mestu. Tudi če je na splošno klima v podjetju dobra, nam prav nič ne pomaga, v kolikor naletimo na »nesposobnega« šefa. Enako velja za odnose s ožjimi sodelavci, s katerimi moramo iz dneva v dan sodelovati. Če so odnosi slabi, skrhani, bo hitro napočil trenutek, ko bomo preprosto odšli drugam.

Kaj pa pravite na »boljšo ponudbo«, kot na enega izmed najpogostejših razlogov? Mislim, da se je prav nihče ne brani. Kaj ni lepšega od tega, da nas nekdo drug bolj ceni, si nas bolj želi in bolj verjame v našo dodano vrednost za podjetje?

L.S.

Ostali članki

Poslanstvo, vizija, vrednote, kultura – še nikoli tako pomembni

09.02.2024
Če si priznamo ali ne, je še kako pomembno, da verjamemo, da delujemo za višje in ne zgolj parcialne cilje, da ustvarjamo sledi, ki jih bomo lahko...

Dobro se poznati je profit zame kot tudi organizacijo

16.01.2024
 »Poznavanje sebe je začetek vseh modrosti,« je dejal eden od velikih brihtnežev Aristotel. Spet drugi, Sokrat, da: »Neraziskanega življenja...

So mladi res razvajeni in brez delovnih navad?

16.01.2024
S sodelavko Tino sva pred časom sodelovali v reportaži Inšpektorja24 na temo generacije Z (mladih, rojenih med približno 1997 in 2012) ter...