Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Zakaj najpogosteje odhajamo s podjetja?

Laura Smrekar

Partnerka

Kaj menite, kateri so glavni razlogi, zaradi katerih želimo zaposleni zamenjati delodajalca in poiskati nov karierni izziv? Plača ni vedno na prvem mestu, to vam lahko povem že na samem začetku. Oz, bodimo konkretnejši, plača je na prvem mestu le takrat, ko zaposleni ne prejemamo t.i. »konkurenčnega plačila«, ki nekako velja na trgu ( naš slovenski trg dela je res tako majhen, da se slej ko prej vse izve).
Poglejmo si nekaj najpogostejših razlogov za odhod zaposlenih s podjetja:
  • delo oz delovno mesto ni to, kar smo na začetku pričakovali;
  • delovno mesto nam ne omogoča, da uporabljamo naše kompetence in znanja na dnevni bazi;
  • premalo možnosti osebnega in karierne rasti ter napredovanja;
  • slaba delovna klima;
  • pomanjkanje izzivov;
  • slabi odnosi s sodelavci;
  • slabi odnosi z nadrejenimi;
  • preobremenjenost in permanentno stresno delo, potreba po »work-life balance«;
  • pomanjkanje izzivov;
  • pomanjkanje priznavanja;
  • ni direktne povezave med našim vložkom (učinkovitostjo) in plačilom;
  • boljša ponudba;
  • izguba zaupanja v vodstvo podjetja;
  • slab ugled delodajalca, neprepoznavna BZ.

Zelo visoko na lestvici so večkrat tudi slabi odnosi z nadrejenimi ali s sodelavci. Vsi si želimo vodjo, ki bo znal z nami ne le upravljati, temveč učinkovito upravljati. V kolikor pa s strani s nadrejenega tega ni in ni niti zaupanja, podpore, motivacije, da o strokovnih kompetencah sploh ne govorimo…, potem zagotovo ne bomo dolgo zdržali na tem delavnem mestu. Tudi če je na splošno klima v podjetju dobra, nam prav nič ne pomaga, v kolikor naletimo na »nesposobnega« šefa. Enako velja za odnose s ožjimi sodelavci, s katerimi moramo iz dneva v dan sodelovati. Če so odnosi slabi, skrhani, bo hitro napočil trenutek, ko bomo preprosto odšli drugam.

Kaj pa pravite na »boljšo ponudbo«, kot na enega izmed najpogostejših razlogov? Mislim, da se je prav nihče ne brani. Kaj ni lepšega od tega, da nas nekdo drug bolj ceni, si nas bolj želi in bolj verjame v našo dodano vrednost za podjetje?

L.S.

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...