Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Employer Branding – Bitka za dobiček ali bitka za talente

 

Pozitivni trendi globalne ekonomije postavljajo kadrovske izzive na glavo. Ne gre več zgolj za to ali bomo izbrale prave ljudi za naša delovna mesta. Gre vse bolj za izziv ali bodo pravi ljudje želeli delati za nas. Kakšno podobo v javnosti so si pridobila podjetja glede odnosa do zaposlenih, če jih je strah, da ne bi bila izbrana s strani najboljših kadrov na tržišču.

Managerji so vrhunsko nagrajeni, če uspešno upravljajo finančni kapital družbe. Večina njihovega plačila in morebitne nagrade izvira iz trdo oprijemljivih kazalnikov, ki odražajo ekonomsko uspešnost podjetja. Vsakemu je jasno, da na ekonomsko uspešnost podjetja vplivajo številni dejavniki. Za nekatere je značilno, da imajo na (ne)uspeh hiter in neposreden vpliv. Čeprav so morebiti zahtevni (npr. nadzor nad stroški), je zanje značilno, da so vidni in da so posledice dobrega dela opazne nemudoma. Dobro delo z njimi se običajno nemudoma preslika v rezultate od katerih smo odvisni. So pa še dejavniki, ki imajo dolgoročen in posreden vpliv na našo uspešnost in rezultate. Ti so bolj zahtevni ali če želite zahrbtni. Ukvarjanje ali ne ukvarjanje z njimi, morda ne povzroča takojšnjih učinkov. Toda, ko se vplivi teh dejavnikov zagrizejo v rezultate, smo po navadi nemočni, saj večinoma premalo razumemo njihov vpliv na podjetje.

Dobra novica za vse je, da bodo podjetja, ki si želijo pridobiti podobo znamke za katero bi delali najboljši na trgu, veliko vlagala v odnose z vsemi zaposlenimi, ne le talenti. Podoba podjetja, ki primarno skrbi za kakovostne storitve, vrhunske izdelke, za stranke in zaposlene, bo tudi poslovno uspešno. Poslovna uspešnost bo postala posledica skrbi za deležnike. Nikoli najbrž ne bo več obratno, da bi nam ekonomska uspešnost šele omogočila, da poskrbimo za zaposlene, kakovostne storitve…

Končno se bo razjasnilo kaj so vzroki in kaj posledice. Drvimo v novi svet.

 

dr. Aleksander Zadel

Pretekli dogodki

Competo HR hekaton: ADIJO SILOSI - interno sodelovanje 4.0

20. 10. 2020
Virtualni HR hekaton je povsem agilen način reševanja izzivov komunikacije, sodelovanja in zavzetosti, ki podjetjem različnih branž, velikosti in...

FOW zajtrk: Employer branding - preteklost, prihodnost ali sedanjost?

15.01.2020
Pred nami je že tretja sezona “Future of Work” zajtrkov – naš prvi FOW zajtrk v 2020 bo v petek, 24. januarja 2020, ob 8.30 na...

Novembrski FOW zajtrk

29. 11. 2019
Na novembrskem Future of Work zajtrku bomo s tremi gosti govorili o lateralnih...
Preskoči na orodno vrstico