Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Kritični faktorji uspeha znamke delodajalca

CEO, HR, marketing, komuniciranje, strategija, poslovni uspeh, budget, ambasadorji, kultura, vrednote, poslanstvo,… Projekt gradnje znamke delodajalca vključuje toliko ljudi in se dotika tolikih različnih delov organizacije, da se včasih zdi kot »misija nemogoče«.

Pa seveda ni (nujno) tako. Če se oblikovanja znamke delodajalca lotimo na pravi način s pravimi ljudmi ter pri tem upoštevamo »kritične faktorje«, bomo uspehe želi na veliko različnih področjih.

Kateri so »kritični faktorji« uspeha znamke delodajalca?

  1. Določite lastnika, kdo vodi postavitev znamke delodajalca in kdo so ključni člani tima, ki bodo sodelovali pri potovanju postavitve in gradnje znamke delodajalca.
  2. Pridobite podporo CEO. Gradnja znamke delodajalca se začne graditi takrat, ko uprave razumejo, da je potreben čas in denar, da se zgradi podoba podjetja kot delodajalca. Zagotovite si budget za upravljanje znamke delodajalca.
  3. Zgradite koalicijo, določite kdo so ključne osebe, ki so lahko ambasadorji znamke delodajalca. Pri postavitvi znamke delodajalca je ključno, da v to aktivnost čim hitreje vključite zaposlene, ki delijo zgodbo znamke in pomagajo privabljati novo zaposlene.
  4. Bodite odkriti. Znamka delodajalca zahteva odkrit in avtentičen pristop. Včasih potrebujete tudi zunanjo pomoč svetovalcev, da te spremembe lahko izvedete.
  5. Imejte realna pričakovanja o implementaciji spremembe. Spremembe se ne morejo zgoditi čez noč, a potrebujejo jasno časovnico gradnje in upravljanja.

 

Kateri so top karierni premiki v Sloveniji? Kaj se dogaja na področju iskanja talentov? Kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati? Kako graditi dobre odnose in razvijati kompetence? Kako ponotranjiti agilni način razmišljanja? Prijavite se na Competo e-novice in bodite v stiku z aktualnim HR dogajanjem.

delavnica reševanje konfliktov

 

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...