Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Ste opazili našo komunikacijsko akcijo?

Laura Smrekar

Partnerka

COMPETO – RAZVOJNE STORITVE

Z agencijo Luna \TBWA smo zasnovali prav posebno komunikacijsko akcijo. V njej smo predstavili Competo kot strokovnjaka in najboljšega partnerja za razvoj sistemov, organizacij in ljudi.

Večina podjetij, ki se ukvarjajo z upravljanjem človeških virov, ima dostop do številnih raziskav s področja trendov delodajalcev in pričakovanj iskalcev zaposlitve ter sodobnega upravljanja s človeškimi viri. S temi podatki lahko pri razvijanju strategij naredijo zares veliko. A dostop do teh podatkov imajo vsi. Naša prednost se skriva drugje – v samem bistvu podjetja, ki je posluh za ljudi. Pri našem delu prisluhnemo tako zaposlovalcem kot iskalcem zaposlitve. To nam omogoča, da dodobra razumemo želje, potrebe in zahteve obeh strani, vključenih v zaposlitveni proces.

Zato imamo v Competu edinstven vpogled v trg dela, ki ni le splošen, ampak tudi zelo specifičen za slovenski trg in posamezne branže.

V komunikacijski akciji smo želeli poudariti naše znanje in izkušnje pri razvoju sistemov, organizacij in ljudi. Z raziskavami in rednim delom imamo vpogled v zanimive podatke, ki smo jih v kampanji postavili v ospredje. V kampanji vodilne odločevalce v podjetjih soočamo z resnično sliko zaposlitvenega trga in mnenji zaposlenih ter predstavljamo naša orodja kot ključna za reševanje izzivov zaposlovalcev . Več informacij o naših rešitvah si lahko ogledate na strani Razvoj ljudi in organizacij.

Kampanja je primarno potekala na omrežju LinkedIn, kjer je ciljna skupina najbolj aktivna.

MM Opaženo: https://www.marketingmagazin.si/opazeno/razvojne-storitve

Kreativni materiali: Linkedin materiali

 

Ostali članki

Voditeljstvo v dobi generacijskih razlik: ključ do trajnostne uspešnosti podjetja

18.04.2024
Vse pogosteje poslušamo o izzivih vodenja sodelavcev različnih generacij. Veliko smo lahko prebrali o posebnostih ene ali druge generacije. Imamo...

Ali zaposlitveni paket vsebuje tudi program prezaposlovanja?

16.04.2024
Trg dela se neprestano spreminja, prilagaja in razvija v skladu s potrebami in zahtevami gospodarstva. To ga dela izjemno dinamičnega, pa tudi...

Znamka delodajalca: kaj je, kaj ni, s čim jo pogosto zamenjujemo

20.03.2024
Znamke podjetja Korporativna znamka podjetja, blagovne znamke podjetja in znamka delodajalca predstavljajo tri stebre identitete podjetja, ki skupaj...