Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Blog in dogodki

Pogled z vrha – Boris Štefančič, direktor družbe Elrad Electronics

20.11.2020
Področju HR dajemo velik pomen in ga želimo v naslednjih dveh letih razvijati v strateško smer. Oblikujemo strategijo HR s poudarkom na...

Gostujoči blog – Melita Joželj Nose, Partner in direktorica Strateškega komuniciranja Herman&partnerji

14.11.2020
Poslušati ni enako slišati V prvem valu epidemije smo covid situacijo sprejeli kot krizno in jo kot tako tudi upravljali. Spomladi smo se tako...

Dobre prakse – Projekt izgradnje znamke delodajalca v Elektru Gorenjska

13.11.2020
Predstavljamo vam primer dobre prakse na področju gradnje znamke delodajalca. Elektro Gorenjska se je v korona letu lotila projekta izgradnje znamke...

Primer dobre prakse – razvoj vodij z internim coachingom v Telekomu Slovenije

13.11.2020
Predstavljamo vam primer dobre prakse na področju personaliziranega razvoja vodij v družbi Telekom. Interni coaching izvajajo že dobri 2 leti....

Empatičen bom, dokler bova isto gledala na svet

13.11.2020
Biti empatičen ne pomeni, da »zadaneš« moje počutje. Biti empatičen pomeni, da ustaviš svoje možgansko viharjenje, daš fokus name in mi...

Svet HR – moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

13.11.2020
Pogovor z Jelico Lazarevič Lajovic, CHRO Iskratel. Trenutne razmere so velika priložnost za kadrovsko funkcijo in razmislek o prihodnosti,...

Pogled z vrha - Lucija Sajevec, direktorica AMZS

13.11.2020
Smo storitveno podjetje, v našem DNK je zapisano: »pomagati«. Če ne bomo imeli zadovoljnih in navdušenih zaposlenih, bodo težko skrbeli za...

Gostujoči blog - Dali Bungič, direktorica skupine Luna/TBWA

29.10.2020
Delo na daljavo je zagotovo nekaj, kar bo (vsaj delno) ostalo z nami tudi v prihodnosti. Takšne spremembe so velika preizkušnja za vse korporativne...

Pogled z vrha - Enzo Smrekar, podpredsednik uprave Atlantic Grupe in letošnji dobitnik naziva manager leta

28.10.2020
"Sam zagovarjam princip, da naj bi vse organizacije izhajale iz poglobljenega razumevanja potrošnika, kupca in v tem istem kontekstu tudi...
1 3 4 5 6 7 14