Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Blog in dogodki

Kritični faktorji uspeha znamke delodajalca

24.02.2020
CEO, HR, marketing, komuniciranje, strategija, poslovni uspeh, budget, ambasadorji, kultura, vrednote, poslanstvo,… Projekt gradnje znamke...

Kako sestaviti dober tim, ki bo gradil in upravljal znamko delodajalca?

18.02.2020
Kdo je odgovoren za gradnjo znamke delodajalca – HR, korporativno komuniciranje, marketing? Ali mogoče celo CEO? Znamka delodajalca v svoji osnovi...

Navdih z vrha – Jure Kapetan, generalni direktor družbe MERKUR trgovina

17.02.2020
Ob prevzemu vodenja MERKURja sem nagovoril zaposlene s sporočilom, ki ostaja naša ključna prioriteta - ključ do uspeha bo močna kultura...

Svet HR – moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

15.02.2020
Velikokrat smo vodje v vlogi coacha, svetovalca, mnogokrat tudi prvi »detektor« prelomnih trenutkov v življenju posameznika. Kar opažam, pa je,...

Primer dobre prakse - Vrednote, ki nas povezujejo  

14.02.2020
Alenka Potočnik, vodja službe za razvoj kadrov GEN-I Kaj je tisto, kar vas opredeljuje? Kaj žene vaš razvoj? Kaj je vaš svetilnik v težkih...

Strateška vloga HRM - Moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

14.02.2020
Minulo obdobje se je dotaknilo vseh nas, zavedamo se razsežnosti situacije, ki ni vplivala le na delovno okolje, temveč v veliki meri tudi na...

Pogled z vrha - mag. Anita Stojčevska, glavna izvršna direktorica SKB banke

11.02.2020
Vsak od nas mora nenehno vlagati v svojo osebno in karierno rast, ne glede na to, da je morebiti že na vrhu. Višje greš, uspešnejši postajaš,...

Znamka delodajalca v praksi: od raziskovanja do rezultatov

28.01.2020
Oblikovanje zamke delodajalca je preprosto in zapleteno hkrati ter tako zagotovo velik izziv. A najslabše je, da ne naredimo ničesar, zato: kdaj...

Vse, kar ste od nekdaj želeli vedeti o samoupravljanju - 2. del

26.11.2019
Lisa Gill in Perry Timms odgovarjata na vprašanja o sodobnem samoupravljanju....
1 6 7 8 9 10 14