Novembrski FOW zajtrk

Na novembrskem Future of Work zajtrku bomo s tremi gosti govorili o lateralnih karierah.

Tema: Lateralne kariere

Datum: 29. november 2019, 8.00 – 10.00, Livarska 12, Ljubljana

Sogovorniki:

  • Anja Križnik Tomažin, coachinja in trenerka, ki je bila včasih televizijska voditeljica
  • Pavel Demšar, ravnatelj OŠ Montessori, ki je bil kot generali direktor Domela eden prvih prejemnikov nagrade ZM Mladi manager
  • Mateja Panjan, front-end and innovation manager, ki se pred tem posvečala interni komunikaciji in drugim kadrovskim temam v Danfossu.

FOW zajtrki so namenjeni članom skupnosti “Future of Work”, ki združuje posameznike z afiniteto do ljudi in organizacije. Če se nam želite pridružiti, nam pišite na ana.gabrscek@competo.si.

 

 

Kateri so top karierni premiki v Sloveniji? Kaj se dogaja na področju iskanja talentov? Kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati? Kako graditi dobre odnose in razvijati kompetence? Kako ponotranjiti agilni način razmišljanja? Prijavite se na Competo e-novice in bodite v stiku z aktualnim HR dogajanjem.

14. Competo dogodek: Ali lahko podjetje uspešno živi brez šefov?

5. november 2019, Austria Trend Hotel, Ljubljana

Z zastarelimi hierarhičnimi poslovnimi modeli se danes težko spopadamo z izzivi moderne ekonomije. Zmagujejo hitra, agilna in inovativna podjetja, ki se na spremembe in potrebe na trgu odzivajo hitro.

Odnos podjetje zaposleni naj bi predstavljalo » win win « razmerje. Od zaposlenih pričakujemo, da so inovativni, kreativni, agilni… Ob tem pa jim ne omogočamo dovolj prostora, avtoritete in odgovornosti, da se tako tudi vedejo.

PROGRAM

  • 8.00 – 8.30: prihod
  • 8.30 10.00: predavanje Lisa Gill in Perry Timms

Ne samo da lahko organizacije preživijo brez tradicionalnih šefov, celo veliko bolj verjetno je, da bodo uspele, zaposleni pa bodo pri svojem delu uspešni. Ko se približujemo letu 2020, je pogoj za to, da ponovno premislimo in opredelimo vodenje in upravljanje, kako medsebojno sodelujemo ter poslovno uspemo.

Perry in Lisa bosta z nami delila nekatere najnovejše trende na področju manj hierarhičnih načinov dela in nas povabila, da skupaj preizkusimo decentralizirane in bolj sodelovalne načine skupnega odločanja, kar je ključno za participativne organizacije.

  • 10.00 – 10.30: odmor
  • 10.30 11.40: predavanje dr. Aleksander Zadel

Ko govorimo o šefih, imamo v mislih vodenje brez empatije. Zgolj ozka usmerjenost na cilje brez občutka za sodelavce, je preživet način upravljanja organizacij. Vodenje brez šefov ne pomeni kaosa, dela brez cilja, organiziranosti in odgovornosti. Pomeni spoštovanje posameznika, njegove identitete in integritete. Spoznanje, da sta doseganje osebnih ciljev in ciljev podjetja dve strani istega kovanca, je prvi korak do ponotranjenja novih sistemov vodenja, ki omogočajo razcvet posameznikovih potencialov in potencialov podjetja v katerem dela.

  • 11.40 – 12.00: zaključek

GOVORCI

Lisa Gill

Lisa Gill je svetovno priznana strokovnjakinja, coachinja in predavateljica, ki svoje pristope usmerja v decentralizacijo, agilnost in vključenost organizacij ter teamov. Je ustvarjalka in vodja podcasta Leadermorphosis, s pomočjo katerega raziskuje vse prisotnejši svet samoupravnih in naprednih organizacij. V sklopu podcasta je gostila in intervjuvala nekatere izmed vodilnih svetovnih mislecev in praktikov s področja prihodnosti dela. Je tudi ustanoviteljica podjetja Reimaginaire in trenerka v organizaciji Tuff Leadership Training. V obeh vlogah išče kreativne, v prihodnost usmerjene pristope, s ciljem implementacije teorije v učinkovito prakso na področju prihodnosti dela.

Perry Timms

Perry Timms je ustanovitelj in Chief Energy Officer organizacije People and Transformational HR (PTHR), član organizacije Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), TEDx govorec in mednarodni predavatelj, avtor knjige Transformational HR, gostujoči predavatelj na Hult International, Sheffield Hallam University Business Schools in GEA College v Ljubljani. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Letos je bil uvrščen na 5. mesto lestvice najbolj vplivnih HR mislecev, ki ga sestavlja mednarodna revija HR Magazine (2018 Most Influential HR Thinkers). Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

dr. Aleksander Zadel

Dr. Aleksander Zadel, soustanovitelj in direktor Competa, inštituta CAR ter eCoaching platforme Potendo, je univerzitetni diplomiran psiholog, doktor znanosti in specialist klinične psihologije. Kot profesor je predaval na Oddelku za biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije, Univerze na Primorskem. V gospodarstvu že več kot 20 let vodi predavanja in delavnice v različnih podjetjih in uspešno mentorira ljudi, da na podlagi lastnih potencialov in želja razvijejo suverene in avtonomne rešitve, s katerimi povečajo osebno zadovoljstvo in učinkovitost. Poleg izobraževanj izvaja tudi coachinge vodilnih kadrov ter psihološka testiranja in profiliranja zaposlenih.

 

UTRINKI 

“Competo dogodek je vedno pričakovan z radovednostjo, kaj bo ključna trema, saj se je v vseh letih uveljavil kot prestižno visoko  strokovno srečanje. Po vsebini vedno sega v prihodnost in napove  aktualne trende  na kadrovskem področju. Visoko kakovostni tuji in domači predavatelji širše umestijo temo, ki jo karizmatični dr. Aleksander Zadel zna postaviti v realno življenje na način, da se dotakne vsakega udeleženca. Vsem daje spodbude za lastni premislek  in ravnanje.  Naj bodo tudi  v bodoče Competo dogodki iskrivi, sodobni in izvirno aktualni.” Boris Dular, pomočnik generalnega direktorja za kadrovsko področje, Krka d. d. 

 

»Rada se udeležim zdaj že tradicionalnega jesenskega dogodka, ker se razuma dotaknejo na čustven način. Razmisliti o spremembah smo, po mojem mnenju, pripravljeni zaradi strahu ali pa ko nam je nekaj zelo všeč. Ekipa Competo vedno poskrbi, da nam je lepo, a slišimo tudi pomembne resnice.« Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija   

 

»Dogodek podpiramo že tretje leto zapored. Zakaj? Poleg izjemne ekipe Competa, ki je profesionalna, predvsem pa mlada in živa, bodisi po srcu ali letnici rojstva, je dogodek prava budnica in opomnik za sodobnega managerja, da je konstanten razvoj in delo na sebi nuja. Dr. Zadel, ki ga vedno komaj čakamo, nas na simpatičen, človeški, včasih tudi presunljiv način, prepriča, da je v zaznavanje čustev in medosebne odnose vredno vlagati energijo, tako doma kot na delovnem mestu. Kaj nam na področju dela in HR prinaša prihodnost, katero črko abecede si je izbrala najnovejša generacija, ki prihaja na trg dela in s kakšnimi izzivi nam bo postregla, pa nam suvereno predstavijo uveljavljeni tuji gosti, ki dogodku dodajo piko na i.« Jaka Kavčič, Generalni direktor Summit avto, d.o.o.

 

“Competo dogodek podpiramo od trenutka, ko smo se ga prvič udeležili. Teme nas vedno znova pozitivno presenetijo s svojo svežino in aktualnostjo. Letošnja tema (medgeneracijsko sodelovanje) je za oglaševalsko industrijo še posebej aktualna, saj je kreativnost pogosto (zmotno) rezervirana za mlado generacijo. Naše izkušnje pa kažejo, da so najboljše kretivne rešitve predvsem rezultat znanja, trdega dela in uigrane ekipe – ne glede na njeno generacijsko sestavljenost.” Dali Bungič, CEO, Luna \TBWA d.o.o.

 

»Za Competov dogodek  si vedno vzamem čas in se ga res že  vnaprej veselim. Je predvsem navdihujoč  in odpira prostor za razmišljanje, kar nujno potrebujemo ob »hitenju« tega sveta. Privoščim si luksuz, da v času Competovega dogodka mobilni telefon pospravim globoko v torbo in ga ne preverjam vse do konca.« Vera Aljančič Falež, članica uprave za strateški razvoj kadrov in organizacije, Mercator

 

 

 

“Vedno znova se veselim jeseni, ko dobim v poštni predal vabilo za Competo dogodek. Včasih so nas razveselili z dvema na leto, sedaj pa je tisti eden tako udaren, da bi bila dva taka že kar preveč. Competo dogodki vedno znova navdušijo s kreativnimi idejami, predstavitvijo novih konceptov, vpogledom v zakulisje osebnosti in njenim vplivom na medsebojne odnose, uspešnostjo podjetja in še kaj. In da ne ostanemo le pri teoriji – pogovori z uspešnimi posamezniki, timi ali vodji podjetij, ki v drugem delu dogodka delijo svoje poglede na svoj uspeh, potrjujejo, da se da, vse se da, s pravim pristopom, naravnanostjo, vztrajnostjo in občutkom za človeka. In da ni pomembno kolikokrat se ti zalomi, ampak kolikokrat ponovno poizkusiš. Poleg vsega pa so njihovi dogodki zelo prijetni tudi zaradi dobrodelnosti in druženja s kolegi, prijatelji, s katerimi se tam srečam.« Barbara Luckmann Jagodič, CEE HR Manager in HR Business Partner za Slovenijo in ExYu, Goodyear Dunlop Sava Tires

 

13. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

12. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

Kadrovski šprint – študentski HR hekaton

Na Competo HR hekatonih vedno rodi kakšna drzna ideja. Marca 2019 so se na našem HR hekatonu povezali študentje, ki smo jih povabili k hekanju, in zasnovali študentsko verzijo HR hekatona – Kadrovski šprint. Veseli in ponosni smo, da jim lahko pri uresničitvi ideje stojimo ob strani!

Kadrovski šprint je v letošnjem letu povezal tri študentska društva, z namenom ustvariti edinstven dogodek za študente.

Tri društva iz treh fakultet (Ekonomija, Kadrovski management in Psihologija), skupaj z vsaj tremi podjetji organiziramo Kadrovski šprint.

KDAJ: v sredo, 20. novembra 2019, od 8.00 do 19:30

KJEŠtudentski Kampus, Pivovarniška ulica 6, Ljubljana

KDO: študentje, ki jih zanima kadrovsko področje (razvoj ljudi in karier v organizacijah) ter vsaj 3 podjetja

ZAKAJ: da ustvarimo najboljši način zaposlovanja za mlade

 

KAJ JE NAŠ CILJ?

  • Spoznati agilne metode dela (šprinti, tehnike kreativnega razmišljanja),
  • poiskati rešitve za izzive na področju zaposlovanja mladih,
  • s svojimi idejami izboljšati kadrovski proces vse od izbire kandidatov pa do uvajanja mladih v svoj tim.

KAKŠEN BO IZZIV?

Tema Kadrovskega šprinta je MLADI IN ZAPOSLOVANJE. Vsako izmed sodelujočih podjetij bo predstavilo izziv/problem, s katerim se konkretno srečuje na področju zaposlovanja mladih – milenijcev, generacije Z… Ta izziv bomo študentje nato reševali v manjših skupinah, s podporo mentorjev in predstavnikov podjetja.

SI PRAVI/PRAVA KANDIDAT/KA?:

  • Si študent/ka Ekonomske fakultete, Fakultete za družbene vede ali Filozofske fakultete?
  • Bi izboljšal/a način zaposlovanja in razvoja kariere znotraj organizacije?
  • Bi z ekipo v enem dnevu rad/a osvojil/a 400€ nagrade?

Če si na vse odgovoril/a z DA, potem si idealen/a kandidat/ka za nas!

KAKO SE PRIJAVITI?

Prijave bodo odprte 25.10.2019!

Prijavnina je 4,99€ (z DDV), s tem so pokriti tudi stroški hrane in pijače za celoten dogodek.

VRSTA PRIJAVE

Študentom omogočamo prijavo kot ekipa (maksimalna velikost ekipe so štiri osebe). Prijavni obrazec naj izpolni ena oseba, vsi člani ekipe pa bodo na e-mail prejeli predračune. Šele po plačilu vseh predračunov je ekipa prijavljena.

Seveda podpiramo tudi individualne prijave/ prijave v parih/ prijave v trojicah, kjer bodo študentje združeni v ekipo štirih.

Ker stremimo k maksimalno raznolikim rešitvam, smo omejili število prijav iz vsake fakultete. Trudili se bomo, da bo število udeležencev enakomerno razporejeno med vse fakultete. Zate pa to pomeni, da se ne obotavljaj saj se mesta hitro polnijo!

 

PRILOŽNOSTI ZA PODJETJA

Kako nove generacije pritegniti k zaposlitvi? Kako in preko katerih kanalov jih nagovoriti, da bodo prisluhnili? Kako graditi delovna mesta po meri prihajajočih generacij?

Če bi želeli, da odgovore na zgornja vprašanja iščemo tudi konkretno za vaše podjetje, vas vabimo, da se nam pridružite kot partner. Pišete nam lahko na eva.strmole@management-group.si in z veseljem vam bomo podrobneje predstavili projekt.

Vaše podjetje bo ob koncu dneva dobilo rešitev za izziv, s katerim se konkretno vi spopadate na področju zaposlovanja mladih. Ker je rdeča nit Kadrovskega šprinta zaposlovanje novih generacij, bo rešitev neposredno kreirala ciljna skupina – milenijci in generacija Z, kar povečuje relevantnost in potencialno učinkovitost rešitve. Poleg tega pa boste imeli možnost druženja in ”networkanja” z mladimi, vašimi potencialnimi zaposlenimi, kar bo okrepilo prepoznavnost vaše znamke delodajalca pri prihajajočih generacijah talentov.

Septembrski FOW zajtrk: agilni HR

Na septembrskem Future of Work zajtrku bomo z Majo Majstorović Hajduković govorili o agilnosti v HR-u.

  • Tema: AGILNI HR – nova nevesta ali stara v preobleki, kaj pomeni agilnost v praksi
  • Datum: 13. september 2019, 8.00 – 10.00, Livarska 12, Ljubljana
  • Sogovornica: Maja Majstorović Hajduković (Agile People)

FOW zajtrki so namenjeni članom skupnosti “Future of Work”, ki združuje posameznike z afiniteto do ljudi in organizacije. Če se nam želite pridružiti, nam pišite na ana.gabrscek@competo.si.

 

 

Kateri so top karierni premiki v Sloveniji? Kaj se dogaja na področju iskanja talentov? Kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati? Kako graditi dobre odnose in razvijati kompetence? Kako ponotranjiti agilni način razmišljanja? Prijavite se na Competo e-novice in bodite v stiku z aktualnim HR dogajanjem.

Competo HR hekaton: november 2019

 

“Več glav več ve,” a več čim bolj različnih glav ve še več! Četrti Competo HR hekaton bo pri inoviranju združil podjetja iz različnih industrij in z različnimi znanji, ki bodo skupaj reševala izzive prihodnosti dela.

Na četrtem Competo HR hekatonu bomo zbirali ideje za prevetritev klasičnih HR praks in procesov. Zbrali se bomo talenti iz petih različnih podjetij, različnih generacij, z različnimi znanji in izkušnjami. Naš cilj bo na enodnevnem intenzivnem dogodku v mešanih skupinah poiskati čim več inovativnih rešitev za izzive, s katerimi se bodo podjetja srečevala pri kadrovanju v prihodnosti.

KDAJ: 6. november 2019

KJE: Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana

KDO: ekipe sodelujočih podjetij, Perry Timms, mentorji in Competo ekipa

ZAKAJ: da skupaj zasnujemo bolj inovativno prihodnost dela

 

Komu je Competo HR hekaton namenjen?

Competo HR hekaton je namenjen podjetjem, ki želijo:

  • poiskati inovativne rešitve za HR izzive, s katerimi se srečujemo danes (in jih pričakujemo jutri),
  • v inoviranje svojih kadrovskih praks vključiti raznoliko ekipo z različnimi izkušnjami in pogledi,
  • v ustvarjanje odlične zaposlitvene izkušnje vključiti svoje zaposlene in jim ponuditi možnost, da soustvarjajo svoje delovno mesto,
  • dobiti pogled “od zunaj” na svoje HR prakse,
  • spoznati rešitve, ki so jih za svoje HR izzive razvila druga podjetja,
  • učiti se iz dobrih praks in izmenjati izkušnje pri snovanju HR rešitev,
  • preizkusiti agilne metode dela v varnem in strokovno vodenem okolju,
  • spoznati “hekanje” kot metodo reševanja izzivov in preizkusiti tehnike za učinkovito kreativno razmišljanje,
  • dvigniti motivacijo ekipe na višji nivo in opolnomočiti ambasadorje boljše prihodnosti dela,
  • pozicionirati se kot inovativen in zaposlenim prijazen delodajalec, ki je odprt za sodobne HR prakse.

 

Zakaj na Competo HR hekaton?

“Če bi kdo pomislil, da je v enem dnevu težko dobiti konkretne rešitve, predloge, lahko rečem, da naj sodelujejo v HR hekatonu in se prepričajo, da je izvedljivo.”

“Iskanje novih pristopov, rešitev, inovacij, nadgradnja obstoječih praks je del našega vsakdanjika, tudi na HR področju. Za to pa HR potrebuje sodelovanje zaposlenih, ki so ključni deležniki. S sodelovanje v HR hekatonu smo na podane izzive dobili nov, drugačen pogled, tako naših zaposlenih kot tudi zaposlenih iz drugih podjetij. Povezovanje zaposlenih iz različnih podjetij z namenom iskanja rešitev skozi timsko delo se je pokazalo kot odličen pristop pri pridobivanju kreativnih rešitev in idej, ki jih lahko vpeljemo v našem podjetju, za naše zaposlene. Prav tako pa s tem širimo tudi dobre prakse in lahko te izzive vpeljejo tudi druga podjetja ter tako skupaj delamo na boljšem zadovoljstvu zaposlenih v Sloveniji. Naj dodam še dodano vrednost naših zaposlenih, ki so sodelovali – deležni so bili drugačnega načina pri iskanju rešitev za postavljene izzive, sodelovanja z zaposlenimi iz drugih podjetij, kar je za posledično za njih nova izkušnja in dodana vrednost za osebni razvoj. Če bi kdo pomislil, da je v enem dnevu težko dobiti konkretne rešitve, predloge, lahko rečem, da naj sodelujejo v HR hekatonu in se prepričajo, da je izvedljivo.”

Zorica Jerič, vodja izobraževalnega centra NLB

 

“Hekatoni morajo danes postati nekaj normalnega za vsako podjetje.”

“Hekatoni morajo danes postati nekaj normalnega za vsako podjetje. Kot udeleženka in mentorica vem, da udeležba na njih doprinese sveže ideje, sintezo obstoječih znanj, nova poznanstva med podjetji, različnimi industrijami, znanji in predvsem energijo, da je mogoče premikati meje.

Ina Kukovič Borovnik, mentorica in ustanoviteljica Bela voda 

 

 

“Kot udeleženka HR hekatona sem tudi sama spoznala, da mi je, ne glede na to, da se s podobnimi izzivi dnevno srečujem pri svojem delu, razmišljanje v skupini odprlo nove poglede.”

“V Telekomu Slovenije verjamemo v moč idej, sodelovanja in izmenjave mnenj. Zato radi sodelujemo na inovativnih dogodkih, kakršen je HR hekaton. Kot udeleženka HR hekatona sem tudi sama spoznala, da mi je, ne glede na to, da se s podobnimi izzivi dnevno srečujem pri svojem delu, razmišljanje v skupini odprlo nove poglede. Pa tudi, kako zelo je potrebno, da vsake toliko časa stopimo iz svoje cone udobja. HR hekaton je odlična priložnost tako za kadrovike kot zaposlene, ki se s kadrovanjem pri svojem delu ne srečujejo. Predvsem slednji lahko skozi svojo perspektivo prispevajo pomemben vpogled in ideje za dodatno nadgradnjo področja upravljanja z zaposlenimi. Vsekakor pa tudi v tem primeru velja: »SHARING is CARING«.

Mateja Matzele Golob, Upravljanje s kadri, Telekom Slovenije

 

“Bila sem navdušena nad rešitvami, ki bi jih težko našli znotraj podjetja.”

hekaton z vidika psihlogije

“Kot psihologinjo me je pozitivno presenetila energija, ki je bila med nami in ideje, ki so švigale v posameznih skupinah. Hkrati pa sem bila navdušena nad rešitvami, ki bi jih težko našli znotraj podjetja, a jih hkrati z lahkoto implementirali v marsikatero delovno okolje.”

izr. prof. dr. Eva Boštjančič, univ. dipl. psih., Vodja katedre za psihologijo dela in organizacije  

 

“Učinkovit  koncept za preverbo idej za spremembe na bolje.

“Učinkovit  koncept za preverbo idej za spremembe na bolje. Fokusiran na ljudi, na odgovornosti, cilje in naloge. Za boljše počutje. Za višje dosežke.  Top management naročnikov izzivov je konkretno podprl “pitchane” ideje, poslovne koncepte in modele.”

Žiga Čebulj, mentor in podjetnik

 

 

“Največ, kar odnesemo, je gotovo “can do” miselnost.”

“Na hekatonu smo zopet dobili zanimive vpoglede in praktične rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega pa hekaton tudi nam kot udeležencem odpre nove perspektive, nas spravi v tok kreativnega razmišljala o vsakdanjih problemih. Največ, kar odnesemo, je gotovo “can do” miselnost.”

Zala Slana, razvoj kadrov, Generali

 

 

 

Gostitelj Competo HR hekatona: legendarni Perry Timms!

Perry je mednarodni strokovnjak, govorec in svetovalec na področju prihodnosti dela in transformacije kadrovske funkcije. Že drugo leto zapored je član globalne skupine najbolj vplivnih HR mislecev. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Perry je avtor nove knjige Transformational HR, ki temelji na njegovih 25-letnih izkušnjah delovanja v okoljih, ki so bila podvržena velikim tehnoloških spremembam. Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

 

 

 

 

 

PRVI Competo HR hekaton FOTO in VIDEO

DRUGI Competo HR hekaton FOTO in VIDEO

TRETJI Competo HR hekaton FOTO 

Kaj je FOW zajtrk?

 

Junijski FOW zajtrk: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Z Jankom Brasom (psihoterapevtom in svetovalcem) in Maticem Vošnjakom (direktorjem Competa in klientom) bomo na junijskem FOW zajtrku v času tik pred dopusti govorili o izgorelosti.

Tema: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Datum: 7. junij 2019

Sogovorniki: Janko Bras in Matic Vošnjak

FOW zajtrki so namenjeni članom skupnosti “Future of Work”, ki združuje posameznike z afiniteto do ljudi in organizacije. Če se nam želite pridružiti, nam pišite na ana.gabrscek@competo.si.

 

Aprilski FOW zajtrk: zavzetost zaposlenih – mali rituali z velikim učinkom

Aprilski FOW zajtrk bo v petek, 19. aprila 2019, ob 8.00 na Livarski 12 v Ljubljani. Z Aljo Zadel (aromaterpevtko), Barbaro Tavčar (body@work) ter Katjo Milovanovič (Iskra mehanizmi) bomo govorili o zavzetost zaposlenih – kateri so mali rituali, ki jih lahko implementiramo na delovnem mestu in imajo velik učinek?

Prijave zbiramo do zapolnitve mest na ana.gabrscek@competo.si.

Celoten spored FOW zajtrkov 2019:

 

APRIL

Tema: ZAVZETOST ZAPOSLENIH: mali rituali z velikim učinkom

Datum: 19. april 2019

Sogovornici: Alja Zadel (aromaterpevtka), Barbara Tavčar (body@work) in Katja Milovanovič (Iskra mehanizmi)

 

JUNIJ

Tema: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Datum: 7. junij 2019

Sogovornika: Janko Bras (psihoterapevt in svetovalec) in Matic Vošnjak (direktor in klient)

 

SEPTEMBER

Tema: AGILNI HR – nova nevesta ali stara v preobleki, kaj pomeni agilnost v praksi

Datum: 13. september 2019

Sogovornica: Maja Majstorović Hajduković (Big Bang)

 

DECEMBER

Tema: Lateralne kariere

Datum: 29. november 2019

 

Februarski FOW zajtrk: Dvig kompetenc in izboljšanje klime s pomočjo internih coachev

Pred nami je že druga sezona “Future of Work” zajtrkov in skupnega snovanja boljše prihodnosti dela. Za letošnje leto smo pripravili pester program naših jutranjih srečanj, na katerih bomo spoznavali inovativne kadrovske prakse in debatirali o tem, kako jih (učinkovito) prenesti v naše organizacije.

Kaj je FOW zajtrk? 

Naš prvi FOW zajtrk v 2019 bo v petek, 15. februarja 2019, ob 8.00 na Livarski 12 v Ljubljani. Z Manico Šegš, strokovnjakinjo za razvoj kadrov, Emino Muratagić, direktorico OE Skrb za uporabnike in interni coach za vodje (obe Telekom Slovenije) ter Ano Domenis Cankar (Competo) bomo govorili o tem, kako lahko k dvigu kompetenc in izboljšanju klime pripomorejo interni coachi. Če se tudi vi spogledujete z idejo coachinga (bodisi internega ali eksternega) je zajtrk odlična priložnost, da dobite o tem več informacij. Če pa ste coaching že preizkusili, vas vljudno vabimo, da svojo izkušnjo delite z ostalimi FOW-ovci.

 

Prijave zbiramo do zapolnitve mest na ana.gabrscek@competo.si.

 

Celoten spored FOW zajtrkov 2019:

 

FEBRUAR

Tema: Dvig kompetenc in izboljšanje klime s pomočjo internih coachev

Datum: 15. februar 2019

Sogovornice: Manica Šegš, strokovnjakinja za razvoj kadrov, Emina Muratagić, direktorica OE Skrb za uporabnike in interni coach za vodje (obe Telekom Slovenije) ter Ana Domenis Cankar (Competo)

 

APRIL

Tema: ZAVZETOST ZAPOSLENIH: mali rituali z velikim učinkom

Datum: 19. april 2019

Sogovornici: Alja Zadel (aromaterpevtka) in Barbara Tavčar (body@work)

 

JUNIJ

Tema: Izgorelost – kako jo prepoznati, obvladati in preprečiti

Datum: 7. junij 2019

Sogovornika: Janko Bras (psihoterapevt in svetovalec) in Matic Vošnjak (direktor in klient)

 

SEPTEMBER

Tema: AGILNI HR – nova nevesta ali stara v preobleki, kaj pomeni agilnost v praksi

Datum: 13. september 2019

Sogovornica: Maja Majstorović Hajduković (Big Bang)

 

DECEMBER

Datum: 6. december 2019

Tema in sogovorniki: bomo dogovorili naknadno, veseli bomo vaših predlogov do 30. 6.  na ana.gabrscek@competo.si 

13. Competo dogodek: Kako bodo milenijci vodili generacijo X?

Prvič v zgodovini je na trgu dela prisotnih 5 generacij. Tradicionalisti, baby boomerji, generacija X, milenijci in generacija Z – posamezniki, ki so odraščali ob različnih globalnih dogodkih, z različnimi tehnologijami in delovnimi vrednotami, danes vsak dan zahajajo v isto pisarno, opravljajo iste naloge in sledijo istim ciljem.

Koliko smo pripravljeni na spremembe, ki jih takšna situacija prinaša?

PROGRAM

  • 8.00 – 8.30: prihod
  • 8.30 – 9.40: predavanje Jamie Notter 
    • Veliko se pritožujemo na račun milejincev: imajo preveč pravic, preceč si upajo, so nepotrpežljivi. A pri tem spregledamo bistvo: milenijci se preprosto odzivajo na sile, ki so jih oblikovale. Še več: s svojim pogledom osvetljujejo nekatere največje spremembe na področju vodenja in managementa, ki se dogajajo danes. V svojem provokativne predavanju bo Jamie Notter, strokovnjak na področju obeh generacij in organizacijske kulture, izpostavil ključne sile, ki so oblikovale poglede in vedenja milenijcev. Z nami bo delil rezultate svoje raziskave, v kateri prepoznava štiri osnovne zmožnosti, ki jih morajo ponotranjiti voditelji katere koli generacije, ki želijo uspešno voditi milenijce in jim omogočiti profesionalni razcvet.
  • 9.40 – 10.00: delavnica s Perry Timmsom » Emphathy map«
  • 10.00 – 10.30: Zajtrk z Argeto Exclusive
  • 10.30 – 11.40dr. Aleksander Zadel
    • Milenijci – generacija, ki združuje celotno generacijo Y in prvi del generacije Z. Umeščamo jih med leto 1980 in 2001. To je generacija, ki v celoti odrašča v informatizirani družbi. Med njimi bi težko našli koga, ki je uporabljal analogni telefon. Njihov optimizem po mnenju pripadnikov generacije X ni objektivno utemeljen. Delodajalci so navdušeni nad dejstvom, da so bolj odprti za oblikovanje svojih karier kot za oblikovanja družine in družinskega življenja. Kljub temu, da nas skrbi, ker se moderna družba atomizira na posameznike, pri njih opažamo, da jim veliko pomeni timsko delo. Raziskava London Business Scholl kaže, da kar 43% generacije Y trdi, da jim je najbolj pomembno, da bi soustvarjali boljši svet in podjetje v katerem delajo. Bi v takem svetu živeli tudi vi?
  • 11.40 – 12.00: zaključek

 

GOVORCI

Jamie Notter

Jamie je strokovnjak in govorec na področju načrtovanja, vodenja in upravljanja generacijsko raznolikih organizacij ter član Forbesovega združenja coachev (Forbes Coaches Council) in avtor člankov v Harvard Business Review.  Ima 25-letne izkušnje na področju reševanja konfliktov, generacijskih razlik in kulturnih sprememb. Njegova strokovna področja so organizacijska kultura, reševanje konfliktov, milenijci in generacijske razlike, oblikovanje in izvajanje treningov in uporaba družbenih omrežij pri oblikovanju bolj človeških delovnih mest. Pri svojem delu združuje najsodobnejšo analitiko s poglobljenim pristopom k svetovanju ter tako spodbuja rast, inovativnost in zavzetost v organizacijah po svetu. Vodjem pomaga odkriti in aktivirati človeški potencial v organizacijah na način, da kulturo spreminja v oprijemljivo orodje. Je tudi (so)avtor štirih knjig in predavatelj na največjih svetovnih HR konferencah. Magisterij iz reševanja konfliktov (George Mason University) je nadgradil s certifikatom na področju razvoja organizacij na Univerzi Georgetown, kjer je aktiven kot svetovalec.

 

 Dr. Aleksander Zadel

Dr. Aleksander Zadel, ustanovitelj Inštituta C. A. R. in eCoaching platforme Potendo, je univerzitetni diplomiran psiholog, doktor znanosti in specialist klinične psihologije. Kot profesor je predaval na Oddelku za biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije, Univerze na Primorskem. V gospodarstvu že več kot 20 let vodi predavanja in delavnice v različnih podjetjih in uspešno mentorira ljudi, da na podlagi lastnih potencialov in želja razvijejo suverene in avtonomne rešitve, s katerimi povečajo osebno zadovoljstvo in učinkovitost. Poleg izobraževanj izvaja tudi coachinge vodilnih kadrov ter psihološka testiranja in profiliranja zaposlenih.

 

Perry Timms

Perry Timms je ustanovitelj in Chief Energy Officer organizacije People and Transformational HR (PTHR), član organizacije Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), TEDx govorec in mednarodni predavatelj, avtor knjige Transformational HR, gostujoči predavatelj na Hult International, Sheffield Hallam University Business Schools in GEA College v Ljubljani. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Letos je bil uvrščen na 5. mesto lestvice najbolj vplivnih HR mislecev, ki ga sestavlja mednarodna revija HR Magazine (2018 Most Influential HR Thinkers). Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

 

KAKO BODO MILENIJCI VODILI GENERACIJO X

 

Perry Timms: Kako bodo milenijci vodili generacijo X – 1. del

Ali sem za milenijce? Seveda! Od njih sem celo prevzel miselnost (digitalna usmerjenost, učenje iz izkušenj, težnja po spreminjajo sveta na bolje), ki velja za arhetip te generacije. Ali sem proti generaciji X? Seveda ne! Razumem pa, da so odločitve prejšnje generacije ustvarile nekaj ovir in izzivov za naslednje generacije. 

 

Jamie Notter: Prihodnost medgeneracijskega sodelovanja

Pred dobrim desetletjem je na trg delavne sile pričela vstopati nova generacija – milenijci. In starejša generacija je takrat pričela z dolgim obdobjem konstantnega pritoževanja nad njo: da želijo vselej imeti prav, da so preveč neformalni, da so neučakani… In seznam takih in podobnih opisov te nove generacije se kar vrsti in vrsti

 

Competo raziskava: Kako milenijci gledajo na sodelovanje s starejšimi generacijami?

V obdobju od julija do avgusta 2018 smo na Competo družbenih omrežjih izvajali anketo, s katero smo želeli pridobiti informacije o pogledu milenijcev na sodelovanje s starejšimi kolegi znotraj delovnega okolja.

 

 

UTRINKI 

»Rada se udeležim zdaj že tradicionalnega jesenskega dogodka, ker se razuma dotaknejo na čustven način. Razmisliti o spremembah smo, po mojem mnenju, pripravljeni zaradi strahu ali pa ko nam je nekaj zelo všeč. Ekipa Competo vedno poskrbi, da nam je lepo, a slišimo tudi pomembne resnice.« Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija   

 

 

»Dogodek podpiramo že tretje leto zapored. Zakaj? Poleg izjemne ekipe Competa, ki je profesionalna, predvsem pa mlada in živa, bodisi po srcu ali letnici rojstva, je dogodek prava budnica in opomnik za sodobnega managerja, da je konstanten razvoj in delo na sebi nuja. Dr. Zadel, ki ga vedno komaj čakamo, nas na simpatičen, človeški, včasih tudi presunljiv način, prepriča, da je v zaznavanje čustev in medosebne odnose vredno vlagati energijo, tako doma kot na delovnem mestu. Kaj nam na področju dela in HR prinaša prihodnost, katero črko abecede si je izbrala najnovejša generacija, ki prihaja na trg dela in s kakšnimi izzivi nam bo postregla, pa nam suvereno predstavijo uveljavljeni tuji gosti, ki dogodku dodajo piko na i.« Jaka Kavčič, Generalni direktor Summit avto, d.o.o.

 

“Competo dogodek podpiramo od trenutka, ko smo se ga prvič udeležili. Teme nas vedno znova pozitivno presenetijo s svojo svežino in aktualnostjo. Letošnja tema (medgeneracijsko sodelovanje) je za oglaševalsko industrijo še posebej aktualna, saj je kreativnost pogosto (zmotno) rezervirana za mlado generacijo. Naše izkušnje pa kažejo, da so najboljše kretivne rešitve predvsem rezultat znanja, trdega dela in uigrane ekipe – ne glede na njeno generacijsko sestavljenost.” Dali Bungič, CEO, Luna \TBWA d.o.o.

 

»Zakaj podpiramo Competo dogodek? Zato, ker je vredno podpirati dobre, kreativne in uspešne projekte. Zaradi sebe, zaradi njih in v obče dobro. Teme, ki se jih loteva Competo na svojih dogodkih, so vedno tiste – prave. Osvetlijo jih z različnih vidikov, z njimi izzivajo razmišljanje in posledično sprožajo akcijo. Tako je tudi s tokratno temo.  Danes je razumevanje medgeneracijskega delovanja in sodelovanja neprecenljivo in ključno za uspešno delo v podjetju, pa tudi za razvoj družbe v celoti.«  Enzo Smrekar, glavni direktor SPP Namazi v Atlantic Grupi in predsednik uprave Droge Kolinske

 

“Sposobnost podjetja, da pritegne in obdrži najboljše kadre, je tesno povezana s spodbujanjem inovacij in ponujanjem razburljivih projektov, ki prinašajo korist za celotno gospodarstvo in širše družbeno okolje. Naše poslanstvo v Bisnodu je vsem zaposlenim zagotoviti priložnost, da se zavzemajo za skupne cilje, se nenehno razvijajo in dosegajo svoj polni potencial. Verjamemo, da nas generacijska in kulturna raznolikost krepi, zato si prizadevamo za vzpostavljanje okolja, v katerem lahko vsak posameznik izrazi in razvija svoje ideje in se vsi učimo drug od drugega. Mladi, ki zadnja leta vstopajo na trg delovne sile, imajo zagotovo drugačen odnos do službe in dela, kakor so ga imele generacije pred njimi, a njihova prodornost, zagnanost in želja po novih doživetjih nas navdihujejo na vsakem koraku. Če nam to uspe povezati z izkušnjami in znanjem, ki jih nanje lahko prenesemo stari mački, lahko skupaj pišemo čudovite zgodbe, ki nam zagotavljajo razvoj, konkurenčno prednost ter ohranjanje najboljših in nadarjenih ljudi.” Milan Dragić, Generalni direktor Bisnode Južni trg 

 

»Medgeneracijsko sodelovanje je ključno za uspešnost podjetij. Starejši imajo ogromno znanja in izkušenj, ki lahko pri nadaljnji karieri koristijo mladim, mladi pa s svojo svežino in drugačnimi kompetencami lahko veliko naučijo starejše. Pomembno pri tem je, da najdemo način, s katerim povežemo prednosti vsake generacije in jih združimo v nepremagljivo celoto. Različne generacije se lahko v delovnem okolju s svojimi raznolikimi izkušnjami, znanji in kompetencami namreč odlično dopolnjujejo, sinergije med njimi pa podjetjem prinašajo številne prednosti.« Helena Lokar, direktorica Upravljanja s kadri, Telekom Slovenije

 

12. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

 

2. Competo HR hekaton: Prihodnost dela

 

“Več glav več ve,” a več čim bolj različnih glav ve še več! Septembrski Competo HR hekaton bo že drugič letos pri inoviranju združil pet podjetij iz različnih industrij in z različnimi znanji, ki bodo skupaj reševala izzive prihodnosti dela.

Na drugem Competo HR hekatonu bomo zbirali ideje za prevetritev klasičnih HR praks in procesov. Zbrali se bomo talenti različnih podjetij, različnih generacij, z različnimi znanji in izkušnjami. Naš cilj bo na enodnevnem intenzivnem dogodku v mešanih skupinah poiskati čim več inovativnih rešitev za izzive, s katerimi se bodo podjetja srečevala pri kadrovanju v prihodnosti.

KDAJ: 19. septembra 2018

KJE: v Telekomovem Brihtaplacu v Ljubljani

KDO: Telekom Slovenije, Lek, Abanka, Skupina Cetis, Merkur Zavarovalnica, Competo, Perry Timms in mentorji

ZAKAJ: da skupaj zasnujemo bolj inovativno prihodnost dela

PROGRAM

  • 8.30 – 8.45: pozdrav in uvod
  • 8.45 – 9.30: Perry Timms: Prihodnost dela
  • 9.30 – 10.15: oblikovanje ekip in ice-breakerji
  • 10.15 – 11.15: sprint 1
  • 11.15 – 12.15: sprint 2
  • 12.15 – 12.30: “polčas” – zbor in cilji drugega dela hekatona
  • 12.30 – 14.00: delovno kosilo
  • 14.00 – 15.00: sprint 3
  • 15.00 – 16.00: sprint 4
  • 16.00 – 16.30: priprava pitcha
  • 16.30 – 17.30: predstavitve idej
  • 17.30 – 18.00: popotnica novim idejam, podelitev nagrad, mreženje in torta!

Gostitelj Competo HR hekatona: legendarni Perry Timms!

Perry je mednarodni strokovnjak, govorec in svetovalec na področju prihodnosti dela in transformacije kadrovske funkcije. Že drugo leto zapored je član globalne skupine najbolj vplivnih HR mislecev. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Perry je avtor nove knjige Transformational HR, ki temelji na njegovih 25-letnih izkušnjah delovanja v okoljih, ki so bila podvržena velikim tehnoloških spremembam. Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

 

PARTNERJI

 

Competo s svojim načinom dela, inovativnimi idejami, programi in dogodki pomembno prispeva k razvoju stroke upravljanja s kadri v Sloveniji. Tako tudi Competo HR hekaton spreminja način soočanja z izzivi na področju dela in kadrov ter nas v Telekomu Slovenije spodbuja k razmisleku in h konkretnim aktivnostim, da se  skupaj s sodelavci razvijamo v delodajalca prihodnosti.

HR hekaton je odlična priložnost, da ideje in predloge, ki so povezani s kadrovskimi izzivi, skupaj razvijajo tako kadroviki kot zaposleni iz ostalih področij dela. Kadroviki seveda ne vemo vsega, s pomočjo raznolikih idej in drugačnega vpogleda pa lahko soustvarjamo boljše in bolj inovativno delovno okolje. Sicer pa je hekaton priložnost  za učenje, spodbujanje kreativnih idej in povezovalnega duha, nenazadnje pa tudi za sooblikovanje delovnih mest prihodnosti.

V Telekomu Slovenije želimo svojim zaposlenim nuditi dovolj prostora za razmišljanje, izražanje idej in razvoj potencialov tudi izven njihovega vsakdanjega delovnega področja. Zato tovrstne oblike spodbujanja idej, predvsem pa sodelovanja, podpiramo.

 

V podjetjih CETIS in EGP iz Skupine CETIS verjamemo, da so zadovoljni zaposleni pri svojem delu tudi najuspešnejši. Zato smo zelo aktivni v prizadevanjih, da bi ustvarili spodbudno delovno okolje za zavzete sodelavce, željne izzivov, pa tudi za nove talente. Voditeljstvo, izobraževanje in razvoj kompetenc so le nekateri od izzivov na kadrovskem področju, s katerimi se ukvarjamo, zelo pa nas zanimajo tudi načini dela v prihodnje. Zato nas je navdušila Competova pobuda za inovativno reševanje izzivov na področju dela in kadrov, pa tudi pozitivne izkušnje podjetij, ki so na hekatonu že sodelovala. Veselimo se odkrite izmenjave izkušenj, znanj in idej, predvsem pa iskanja inovativnih rešitev kadrovskih izzivov.

 

Vključevanje novih generacij v delovno okolje in procesi digitalizacije, ki jih narekuje digitalna doba, organizacijam prinašajo izzive s katerimi se do sedaj pri svojem delu in delovanju še niso soočale. To je tudi eden od pomembnejših razlogov zaradi česar se Abanka udeležuje HR hekatona. Želimo namreč biti inovativni pri uvajanju novih pristopov dela z zaposlenimi. Izmenjava izkušenj in znanj ter naslavljanje problemov, ki so del vsakdana in bližnje prihodnosti nam daje priložnost, da inovativne rešitve vnašamo v svojo vsakodnevno delo in tako ostajamo tehnološko napredna banka na eni strani ter zaposlenim prijazna banka na drugi strani.

 

V Merkur zavarovalnici se zavedamo pomembnosti sprememb, ki jih prinaša prihodnost in seveda s tem povezane spremembe tudi na trgu dela. Tudi v bodoče si želimo biti prepoznani kot odličen delodajalec in ustvarjati možnosti ter priložnosti za čim boljši karierni in osebni razvoj naših zaposlenih. Za dosego tega pa se seveda zavedamo, da se bomo morali vseskozi prilagajati in iskati ter najti čim več kreativnih idej in pristopov, ki jih bomo lahko uporabili za privabljanje, ohranjanje ter seveda motiviranje naših zaposlenih. In teh kreativnih idej in novega načina razmišljanja se nadejamo dobiti na HR hekatonu. Merkur zavarovalnica sledi svoji viziji in strategiji pri promociji zdravega življenjskega sloga, kar se odraža v na vseh ravneh družbe. Z različnimi brezplačnimi aktivnosti želimo svojim zavarovancem omogočiti zdravo življenje, prav tako pa so različnih ugodnosti deležni tudi naši zaposleni.

 

 

Kot farmacevtsko podjetje smo dnevno vpeti v spremembe, izzive na trgu dela in digitalizacijo. Zavedamo se, da se je na spremembe treba dobro pripraviti. Ravno zato smo se odločili, da prvič sodelujemo na HR hekatonu in na področjih, kjer vidimo največje izzive v prihodnosti, ter tako zbližamo različna mnenja in poglede. Kot enega izmed najpomembnejših izzivov vidimo ravno povezovanje mladih, digitalnih generacij z izkušnjami naših strokovnjakov. Za napredek in uspeh podjetja je pomembno, da se generacije učijo druga od druge in se medsebojno spoštujejo.

 

 

UTRINKI S 1. COMPETO HR HEKATONA

Nagrajenci 1. Competo HR hekatona

FOTO galerija

Inoviranje kadrovanja – res vznemirljivo! 

 

Spremljajte dogajanje na 2. Competo HR hekatonu v živo preko #FOWhekaton!